ГоловнаСвіт
Спецтема
Россия

Засновник "Эха Москвы" звільнився через образи на адресу опозиції

"Того "Эха", яке ми починали в 1990-му, не стало"

Засновник "Эха Москвы" звільнився через образи на адресу опозиції
Фото: freerutube.com

З російської радіостанції "Эхо Москвы" звільнився один із засновників радіостанції, її перший головний редактор Сергій Корзун.

Про це журналіст повідомив у своєму блозі в LiveJournal.

"Я більше не працюю на радіо "Эхо Москвы". Того "Эха", яке ми починали в 1990-му, не стало. Організм ще працює, але "смерть мозку" вже настала. Це моє особисте оціночне судження", - написав Корзун.

Він також розповів що перш ніж написати заяву про звільнення, провів розмову з головним редактором радіостанції Олексієм Венедиктовим, і той з ним не погодився.

"Приводом для розмови і звільнення з "Еха" послужила ось ця публикація на сайті. Остаточне рішення було прийнято після ось цієї", - зазначив Корзун, маючи на увазі публікації помічника головного редактора "Ехо Москви" Лесі Рябцевої з образливими оцінками опозиції.

На думку засновника "Еха", думка помічника відображає думку головного редактора і всього видання в цілому.

"Ви бачили, щоб помічник Путіна Юрій Ушаков опублікував у Твіттері думку, з якою його патрон не був би солідарний? Ви хоча б знаєте імена помічників інших головних редакторів російських ЗМІ?... Тому всі мої питання були виключно до Олексія Венедиктова. Для мене важливо те, що відсутністю реакції на пости свого помічника сам головний редактор підтверджує свою солідарність з висловленими в них оцінками: опозиція - це "безжальні, одночасно безхребетні жлоби, які самі собі брешуть", а "на роботі нас оточують м... даки, які нічого не розуміють або які не знають". Особисто я прийняв це на свій рахунок, після чого і покинув ту локацію, де міг би ненароком оточити помічника головного редактора. Я повинен був вчинити інакше?" - написав Корзун.

Він додав, що радіо за 25 років змінювало програми, формати, рубрики, співвідношення новин і коментарів експертів, але завжди залишалося вірним своій цільовій аудиторії.

"У 2015 році цього, на мій погляд, не стало. В цьому випадку я не відділяю сайт "Ехо Москви" від радіо. Відмінності є, але бренд - один і той самий", - підкреслив журналіст.

Він додав, що залишиться читачем деяких публікацій і слухачем деяких програм "Еха", зазначивши, що "нефільтроване "Ехо" стало небезпечним для душевного здоров'я".

Нагадаємо, з сайту "Радіо свобода" видалили інтерв'ю про причетність Володимира Путіна до корупції.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook