Економіка

  • Луценко визнав схему "Роттердам+" "мафіозною загрозою"

    Луценко визнав схему "Роттердам+" "мафіозною загрозою"

    Він закликав депутатів прийняти закон про ренту на вугілля.
  • Марія Репко: Держава субсидує олігархів через систему ранніх пенсій
    Андрій Яніцький, Анастасия Сенотова
    "Чиновники не думають, навіщо гроші витрачаються. Вони їх просто витрачають на те саме, на що витрачали 10-20 років тому. Вони кажуть: "Дайте нам мільйон". Навіщо? Чому саме мільйон? А тому що торік теж був мільйон". Інтерв'ю з Марією Репко, заступницею директора Центру економічної стратегії.
  • Чому українці не літають над країною. Огляд внутрішніх авіаперевезень
    Сергей Набок
    Наші співгромадяни літають порівняно мало: в розвинених країнах коефіцієнт авіаційної рухливості становить 2-2,5 пункта, в нашій він дорівнює 0,5 (відношення кількості відправлених пасажирів з аеропортів країни до чисельності населення). Авіапасажирів серед усього населення - два відсотки. Як змінити ситуацію?
  • Де купити справжній конфіскат у Києві. Репортаж зі складу СЕТАМ
    Ольга Хворостина
    У Києві є магазини, де нібито продають конфіскований одяг, взуття та косметику. Але під вивіскою "Конфіскат" - звичайний ширвжиток. Журналісти LB.ua знайшли справжній конфіскат на київських складах держпідприємства СЕТАМ і побували на майданчику з арештованими авто.
  • Реанімація пенсійної реформи
    Ульяна Яхно
    Упродовж останніх п'яти років середні номінальні зарплати продовжували зростати, причому в рази, так само як і інфляція. А ось пенсії не перераховувалися. В результаті дві третини пенсій виявилися нижчими за розмір прожиткового мінімуму, а самі пенсіонери, за винятком небагатьох, на межі виживання. Потрібно було терміново щось змінювати.
  • Світлана Чернецька
    Енергетики плюс ті, хто дотичний до переробки сміття, відстоюють ідею використання "зеленого тарифу" для спалювання твердих побутових відходів. З іншого боку барикад – екологічні організації та громадські активісти, які мають сумніви у дотриманні справді високих стандартів у процесі переробки сміття.
  • Марина Черненко: Зараз торговельні мережі ведуть цінові війни
    Елена Рябичева
    "Коли купівельна спроможність падає, попит на дешеві товари зростає. Через це між операторами починаються цінові війни в той час, як на високому рівні розвитку галузі вони конкурують сервісами. В Україні сервісом жертвують заради ціни". Інтерв'ю з Мариною Черненко, виконавчим директором Асоціації рітейлерів.
  • Бізнес-література у фокусі Книжкового Арсеналу
    Оксана Щур
    Цьогорічний Книжковий Арсенал пропонує спеціальну програму, присвячену бізнес-літературі. Адже ця ринкова ніша, раніше майже не заповнена, впродовж останніх років двох стала дуже насиченою – переважно за рахунок численних перекладів, переважно з англійської. LB.ua розповідає про головні тематичні новинки від українських видавництв.
  • Книга скарг і пропозицій українського бізнесу. Звіт бізнес-омбудсмена
    Диана Манучарян
    Державні фонди не реалізували жодної з рекомендацій Ради бізнес-омбудсмена, Антимонопольний комітет реалізував тільки 40% рекомендацій, а парламент, Кабмін і Президент - 56%. Приблизно стільки само рекомендацій реалізувала Національна поліція України (57%).
  • Олександр Паращій: Страшні суми Україні доведеться погашати в найближчі роки
    Андрій Яніцький, София Завтонова
    "Конфісковані "гроші Януковича" для України дуже небезпечні. Всі будуть настільки окрилені отриманням цих грошей без складних процедур, що, скоріш за все , нагальність співпраці з МВФ вже не буде такою очевидною. Відповідно, реформи можуть відійти на другий план". Розмова з економістом Олександром Паращієм.
  • Особливості електромобільного буму в Україні
    Валерий Щербина
    Інфраструктура для приватного електротранспорту в Україні розвивається наразі тільки завдяки ентузіазму одинаків, приватної ініціативи. Ні держава, ні автовиробники наразі не беруть участі в цьому процесі. Незважаючи на це, Україна вийшла на п'яте місце у світі за темпами зростання ринку електрокарів у 2016 році.
  • Підприємці почали витрачати на митниці менше часу, проте більше грошей (дослідження)
    Ольга Хворостина
    Порівняно з 2014 роком близько третини підприємств почали витрачати менше часу на проходження митниці. Це менше, ніж відсоток підприємств, для яких час проходження митниці не змінився, але більше за невелику частку опитаних, для яких він збільшився. Результати опитування 1044 українських підприємців про роботу митниці.
  • Олег Устенко: «В Україні тоталітарний режим неможливий через економічні причини»
    Андрій Яніцький
    "Ми повинні зробити глобальний прорив в основних рейтингах. І основний прорив у рейтингу сприйняття корупції. Коли країна перебуває на 131 місці зі 176 країн, згідно з рейтингом Transparency International за 2016 рік, ти грошей від інвесторів не отримаєш". Друга частина інтерв'ю з економістом Олегом Устенком.
  • Всі публікації розділу