ГоловнаСвіт

У Білорусі російський НТВ визнали пропагандистським каналом

Опозиційний політик закликав повністю припинити ретрансляцію російських телеканалів у Білорусі

У Білорусі російський НТВ визнали пропагандистським каналом
Фото: EPA/UPG

Державний медіа-холдинг Білорусі - "Белтелерадіокомпанія" - визнав російський НТВ пропагандистським телеканалом.

Про це йдеться в документі, який отримав у відповідь на заклик припинити ретрансляцію НТВ опозиційний політик, голова партії БНФ Олексій Янукевич, повідомляє "Радіо Свобода".

"Телеканал "НТВ-Білорусь" дотримується власної сітки мовлення, намагається максимально пом'якшити пропагандистську риторику російського телеканалу НТВ в частині так званих спеціальних випусків, журналістських розслідувань, аналітичних програм і сюжетів, які можуть сприяти розпалюванню міжнаціональної ворожнечі", - йдеться в документі, підписаному головою "Белтелерадіокомпанії" Геннадієм Давидьком.

Крім того, мовлення російського телеканалу обмежується, якщо його сюжети "йдуть врозріз з державною політикою інформаційної безпеки" і офіційною позицією країни в питаннях "суверенітету, територіальної цілісності і незалежності України" (Білорусь не визнала підсумки "референдуму під дулами", після якого Крим був анексований Росією - ред.).

Опозиційний політик надіслав листа з вимогою припинити ретрансляцію на території республіки російських телеканалів, у тому числі НТВ, 13 березня. Янукевич вважає відповідь голови телерадіокомпанії формальною.

"Ми були б задоволені, якби справді було змінено редакційну політику, якби трансляцію російських телеканалів було або обмежено повністю, або, принаймні, в частині інформаційних та публіцистичних програм. Очевидно, що це формальна відповідь, і ми будемо шукати можливості вплинути на те, щоб все-таки російська пропаганда не отруювала мізки білорусів", - цитує політика "Радіо Свобода".

Видання by24.org зазначає, що заборонити російські телеканали раніше просили депутати білоруського парламенту і профспілкові активісти Могильова. В 2014 році Україна заборонила трансляцію телеканалу "Беларусь-24" через програми "Права людини. Погляд у світ", нагадує видання tut.by. Після закриття цієї передачі телеканал в Україні знову дозволили.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook