ГоловнаСвіт

Телеканал CNN подав у Роскомнагляд заявку на відновлення мовлення в Росії

Американська телекомпанія змушена буде показувати росіянам локальну рекламу

Телеканал CNN подав у Роскомнагляд заявку на відновлення мовлення в Росії
CNN
Фото: mittromneycentral.com

Американська телекомпанія CNN подала в Роскомнагляд заявку на отримання універсальної ліцензії на мовлення в Росії. Про це повідомляє "Интерфакс" із посиланням на прес-секретаря відомства Вадима Ампелонського.

"За законом ми маємо 30 днів на розгляд заявки, однак, радше за все, для ухвалення рішення відомству не знадобиться так багато часу. Документи будуть вивчені, вони пройдуть необхідні процедури, після завершення яких буде прийнято відповідне рішення", - сказав Ампелонський.

За його словами, "паралельно з подачею заявки телеканал перереєструє російське свідоцтво про реєстрацію ЗМІ".

Раніше керівництво Роскомнагляду і топ-менеджмент телекомпанії провели зустріч. У повідомленні відомства йшлося, що на переговорах сторони "висловили взаємну зацікавленість" у поновленні мовлення CNN International у Росії. Також учасники зустрічі обговорили можливість мовлення на території країни інших каналів компанії "Тернер Бродкастинг" (європейський підрозділ Time Warner).

На початку лютого 2015 року президент РФ Володимир Путін частково зняв заборону на рекламу на платному телебаченні, який став причиною для припинення мовлення CNN у Росії. За новими правилами, транслювати рекламні ролики можуть тільки ті канали, які віддають не менш ніж 75% свого ефіру російському контенту. У Росії CNN не мала локальної реклами, оскільки на цьому телеканалі транслюють одну й ту саму рекламу для всіх країн мовлення.

CNN оголосила про те, що йде з Росії, в листопаді минулого року. Голова Роскомнагляду Олександр Жаров заявляв про те, що відомство не причетне до рішення американської компанії. Незадовго до цього в Росії, крім заборони на рекламу на платному телебаченні, ухвалили закон, за яким із 2016 року іноземці не можуть бути засновниками ЗМІ. Крім того, з наступного року частка іноземного капіталу в російських ЗМІ не повинна перевищувати 20%.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook