ГоловнаСвіт

Таксист повернув пасажирам забуту торбину з iPad і 20 тисячами доларів

Радості власниці не було меж, коли вона знову знайшла свій ридикюль.

Таксист повернув пасажирам забуту торбину з iPad і 20 тисячами доларів
Фото: ИТАР-ТАСС

В'єтнамські ЗМІ часто звертаються до теми роботи таксі, пишуть переважно, як пасажирів обрахували, не додали здачі або навмисно провезли довгим маршрутом. Однак історія, що відбулася цього тижня в південному в'єтнамському місті Хошимін, наочно доводить, що не всі таксисти "рвачі" і що серед них є люди надзвичайно порядні.

Водій Чан Ван Куї, як завжди, працював в аеропорту. Двоє пасажирів - мати з донькою зі щойно прибулого рейсу попросили його відвезти їх за адресою, що водій і зробив. Коли пасажири розплатилися, Куї поспішив повернутися в аеропорт і вже там знайшов в салоні забуту торбину. Водій сконтактував з диспетчерською своєї компанії, повідомив про знахідку і попросив розшукати забудькуватих пасажирів. Наступного дня ґави самі зателефонували на "гарячу лінію" компанії таксі і дізналися, що торбину їхню знайдено і вона чекає на господарів цілою та схоронною.

Радості власниці Чан Тхі Мінь Тху не було меж, коли вона знову знайшла свій ридикюль. Як з'ясувалося, в сумці було чимало вельми цінного майна - планшетний комп'ютер iPad, цифровий фотоапарат і понад 400 млн донгів готівки. На знак вдячності Тху спробувала віддячити чесному таксистові грошима, але водій від грошей відмовився. За його словами, в тому, щоб повернути людям забуту річ - немає ніякої особливої заслуги, це норма, дотримуватися якої повинна кожна людина і дякувати тут нема за що.

Керівництво таксомоторної компанії повідомило, що вже не вперше водій Куї повертає людям речі, забуті в його машині. Як зазначили у відділі кадрів, за чотири роки роботи в компанії Чан Ван Куї зарекомендував себе виключно позитивно, неодноразово повертав клієнтам їхні забуті особисті речі, за що був відзначений керівництвом своєї фірми.

Джерело: ИТАР-ТАСС
Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook