ГоловнаСуспільствоЖиття

Через Інтернет вже продається 9% залізничних квитків

Протягом січня через інтернет було оформлено понад 325 тис. квитків

Через Інтернет вже продається 9% залізничних квитків
Фото: comments.ua

Обсяг продажів і бронювання залізничних квитків через Інтернет в січні 2014 року зросли в 1,6 рази порівняно з січнем минулого року. Про це повідомляє прес-центр "Укрзалізниці".

"Впродовж січня через Інтернет було оформлено понад 325 тис. квитків, за відповідний період 2013 року - 209 тис. квитків. У цілому, через Інтернет вже реалізується 9% квитків від загального обсягу", - йдеться в повідомленні відомства.

Також в "Укрзалізниці" зазначають, що ще більшої популярності набуває купівля електронних квитків через офіційний сайт Укрзалізниці, які дозволяють здійснювати посадку на поїзд без заходу у залізничні каси. Так, за перший місяць 2014 року через Інтернет-систему Укрзалізниці - booking.uz.gov.ua було реалізовано понад 157,4 тис. електронних квитків, за грудень 2013 року - 114,2 тис. квитків - зростання в 1,36 раза). З моменту впровадження послуги вже реалізовано понад 500 тис. електронних квитків.

Придбати електронні квитки пасажири можуть виключно через сайт УЗ. Такі квитки пасажири роздруковують самі, без звернення в залізничну касу.

Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Подивитися відеоінструкцію з придбання електронних квитків можна за посиланням.

На сьогодні електронні квитки діють на 158 поїздів внутрішнього сполучення (повний перелік наведено на сайті УЗ).

"Усі електронні квитки мають статус розрахункового документа (фіскального чека). Наприклад, такий документ можна використати для звітування про відрядження", - підкреслюють в УЗ.

Також у відомстві зазначили, що електронні квитки не можна втратити - такий квиток можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, який приходить на електронну пошту клієнта.

Нагадаємо, що бронювання квитків на пасажирські поїзди через Інтернет (з подальшим оформленням у касах) "Укрзалізниця" запровадила ще 2008 року. За минулі роки спектр інтернет-послуг УЗ розширився і сьогодні включає, зокрема, можливість повного оформлення і он-лайн-повернення квитків.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter