ГоловнаПолітика

Шустер підписав контракт із телеканалом "Україна" на два роки з можливістю продовження

"Пропозиція "України" була щедрою і дозволила не заощаджувати".

У п'ятницю, 6 вересня, на телеканалі "Україна" вийде перший після трирічної перерви випуск ток-шоу Савіка Шустера.

Фото: Соня Кошкіна

У коментарі LB.ua журналіст розповів подробиці свого повернення.

За його словами, відновлення передачі було ініціативою телеканалу "Україна".

"Подзвонили керівники каналу. Ми з Павлом Єлізаровим пішли на зустріч. Нам сказали, що вони хотіли б, щоб у них на каналі виходило впливове політичне ток-шоу", - сказав Шустер.

У результаті переговорів сторони вийшли на підписання дворічного контракту з можливістю продовження на третій.

У договорі прописано гарантію невтручання в редакційну політику і умови дострокового розірвання. "Найжорсткіше - у них у контракті встановлено, якщо наш рейтинг нижчий від середнього рейтингу каналу, то вони мають право нас закрити відразу", - розповів Шустер.

Він зізнався, що пропозиція "Україна" була щедрою і дозволила не заощаджувати. Для створення студії залучили французьких фахівців, в ній буде використовуватися унікальне для України світло.

Фото: Соня Кошкіна

На відміну від попередніх років, тепер студія "Свободи слова Савіка Шустера" виконана у світлих тонах. "Коли ми почали дизайн, я виходив ось із чого: я хочу, щоб ця студія випромінювала надію, я не хочу нічого депресивного, жодного конфліктного елемента в студії. У результаті вона вийшла трішки фантастичною, навіть французи називають її оптимістичною", - пояснив Шустер зміну колірної гами.

Він також розповів, що про відновлення кабельного каналу 3S зараз не йдеться.

"Ми не відтворюємо 3S.tv, на жаль, у нас немає грошей. Але ми створюємо своє виробництво. Це студія, яку ми орендували, бо ми були змушені продати ту, яка у нас була", - сказав він.

Нагадаємо, програма Шустера "Свобода слова" спочатку виходила на ICTV, потім на "Інтері" (під назвою "Свобода Савіка Шустера"). У 2008 році, коли ведучий перейшов на "Україну", ток-шоу змінило назву на "Шустер LIVE". Потім програма перебралася на "Перший національний", потім знову на "Інтер", потім знову на "Перший національний".

З 1 січня 2015 року державний телеканал відмовився продовжувати контракт із Шустером, і він перейшов на телеканал 24.

24-й канал відмовився від "Шустер Live" після ефіру 13 лютого 2015, коли російський журналіст Максим Шевченко зробив кілька заяв про "каральні операції" і "братовбивчу війну" на Донбасі. Тоді його взяли на 112-й канал, звідки він у вересні 2015 року перейшов на "1+1". Однак програму дуже швидко зняли з ефіру, і вона залишилася на кабельному каналі "3s".

Наприкінці 2016 року Савік Шустер заявив про закриття власного телеканалу через брак грошей. Перед цим йому анулювали дозвіл на роботу в Україні, але заборону на працевлаштування Шустера скасував суд.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter