ГоловнаПолітика

КВУ: особливість нинішньої виборчої кампанії в Раду - концерти

Щонайменше 15 українських виконавців брали участь у розважальних агітаційних заходах у червні.

КВУ: особливість нинішньої виборчої кампанії в Раду - концерти
Фото: facebook/Голос

Особливість агітації на позачергових виборах до Верховної Ради - проведення концертів на підтримку політичних сил чи кандидатів у народні депутати.

Про це заявив генеральний директор громадської організації "Комітет виборців України" (КВУ) Олексій Кошель, передає "Інтерфакс-Україна".

"На відміну від попередніх парламентських виборів, однією з найпоширеніших форм агітації на виборах 21 липня стало проведення концертів на підтримку політичних сил або окремих кандидатів у народні депутати", - сказав Кошель.

За його словами, студія "Квартал 95", діяльність якої асоціюється з президентом Володимиром Зеленським, анонсувала серію музично-гумористичних концертів у 19 містах України з 29 червня по 16 липня.

Також у регіонах проходять концерти гурту "Океан Ельзи", лідером якої є Святослав Вакарчук, який очолює виборчий список політичної партії "Голос" (18 червня такий концерт відбувся у Львові).

За оцінкою КВУ, щонайменше 15 українських виконавців брали участь у розважальних агітаційних заходах на підтримку певних політичних партій або кандидатів у червні.

Кошель нагадав, що, відповідно до закону, проведення концертів є однією з форм передвиборної агітації. Він уточнив, що наявність під час проведення концерту політичної символіки партії чи кандидата, обговорення положень їх передвиборних програм або ж прямі заклики голосувати "за" або "проти" повинні розглядатися як діяльність, яка спонукає виборців голосувати за певного кандидата, а отже, є агітацією .

"Фактично до офіційної реєстрації суб'єктів виборчого процесу почалася так звана кампанія "Добрих справ", яку організовували для своїх округів майбутні кандидати", - зазначив гендиректор КВУ.

Кошель також назвав топ-5 технологій, які використовували кандидати в одномандатних округах. За його словами, найпоширеніша з них - надання подарунків установам дошкільної та шкільної освіти. "Такого сплеску роботи з дітьми та школярами, який був на початку червня, ми не пам'ятаємо в жодній виборчій кампанії", - підкреслив він.

При цьому, зазначає гендиректор КВУ, кандидати майже не використовують таку форму агітації, як безпосередні зустрічі з громадянами.

Нагадаємо, ЦВК уже затвердила форму і текст бюлетеня на дострокові вибори в Раду, які відбудуться 21 липня. Виборча кампанія стартувала в Україні 24 травня.

У березні голова ЦВК Тетяна Сліпаченко охарактеризувала виборчу кампанію словом "уперше".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter