ГоловнаПолітика

"Народний фронт" вносить законопроект про скасування ввізного мита на старі авто, - Бурбак

Скасування мита простимулює відновлення економіки, вважають у партії.

"Народний фронт" вносить законопроект про скасування ввізного мита на старі авто, - Бурбак
Фото: nfront.org.ua

Народні депутати фракції "Народний фронт" 11 квітня внесуть до Верховної Ради законопроект про скасування ввізного мита на старі автомобілі.

Про це повідомив Голова фракції Максим Бурбак.

“Ми вирішили невідкладно, у понеділок, 11 квітня, внести до Верховної Ради законопроект про скасування ввізного мита на старі авто. Ця ідея давно обговорювалася в партії, вона дуже актуальна, нема чого далі її відкладати. З цією ініціативою вчора виступив прем'єр-міністр і лідер партії Арсеній Яценюк", - сказав Бурбак.

За його словами, скасування мита простимулює відновлення економіки через здешевлення і збільшення ввезення старих автомашин.

“Шляхом скасування ввізного мита ми хочемо оживити ринок уживаних авто і здешевити ці машини. Отже, зробити їх більш доступними і масовими для населення - особливо для малого та середнього бізнесу. Фермерам, власникам малого бізнесу, сфері послуг і просто сім'ям зараз потрібні доступні автомобілі. Машини, які можна купити та інтенсивно експлуатувати прямо зараз. При цьому, нагадаю, в Україну можна ввозити старі автомобілі не старші п'яти років, згідно з договором про зону вільної торгівлі з ЄС", - сказав Бурбак.

"Ввезення і виробництво нових сучасних машин - це добре, добре для всіх. Але в ситуації війни, з нашим ледь живим банківським сектором, купівля нової машини стала недоступною розкішшю для більшості українців. Кредитування фактично не існує", - зазначив він.

Голова фракції "Народний фронт" окремо відзначив стимулювання регіонального розвитку, як одне із завдань ініціативи про скасування ввізного мита.

“Окремий аспект проблеми: недорозвиненість громадського та вантажного транспорту на рівні районів і сіл, абсолютна недоступність нових машин для більшості місцевих перевізників. Саме така ситуація, зокрема, в моєму окрузі на Буковині. Відповідно, сподіваємося простимулювати розширення в регіонах так званого aftermarket-бізнесу: мережі післягарантійного нефірмового сервісу, ремонту, торгівлі запчастинами. Нагадаю, що афтермаркет, на відміну від ринку нових авто, - це високо конкурентний, високоефективний ринок, на якому домінує малий бізнес, задіяно багато самозайнятих підприємців. Вони забезпечать додаткові надходження до бюджетів. Це буде реальний регіональний розвиток", - пояснив Бурбак.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter