ГоловнаПолітика
Спецтема
Парламентские выборы

ПР витрачає на зовнішню рекламу вшестеро більше за опозицію

У лідерах виявилися також КПУ і Віктор Медведчук.

ПР витрачає на зовнішню рекламу вшестеро більше за опозицію
Фото: mediainfo.mk.ua

Компанія Doors Consulting провела моніторинг витрат на зовнішню рекламу для передвиборної агітації за першу половину липня. У лідерах виявилися Партія регіонів, Комуністична партія і Віктор Медведчук.

Про це повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденко, повідомляє видання "Тиждень".

Так, Партія регіонів витратила 8 млн грн, Комуністична партія - 6 млн грн, Віктор Медведчук - 5 млн грн.

Крім цього, згідно з моніторингом, протягом першої половини липня на зовнішню рекламу по 2,5 млн грн. витратили партії Наталії Королевської та Віталія Кличка.

Реклама опозиції обійшлася в 1 млн 250 тис. грн.

Ми регулярно стикаємося з відмовою ЗМІ розміщувати наші рекламні ролики, лідерів опозиції заборонено запрошувати на телевізійні ток-шоу— Олександр Турчинов, керівник штабу Об'єднаної опозиції

За словами Біденка, під час моніторингу було нараховано не менше ніж 3000 площин реклами Партії регіонів, близько 2500 - Комуністичної партії, 1170 - партії "Україна-вперед!", 2000 - Медведчука, 707 - опозиції.

Партія "УДАР" тільки почала розміщення реклами 15 липня, тому, за словами Біденка, кількість щитів на момент моніторингу була тільки 81. "Я б оцінив кампанію до кінця липня в 1000 площин", - зазначив він.

За словами експерта, на телевізійну рекламу в середньому політичні партії витрачають втричі більше. Тобто, виходячи з вищезазначених показників, можна порахувати ці витрати.

"Проте тут не враховується джинса, проплачені новини тощо", - уточнив він.