ГоловнаЕкономікаБізнес

Американська торгова палата вважає оптимальним збільшення тарифу на вантажоперевезення УЗ на 7%

В АТП говорять про необхідність створення робочої групи для вивчення цього питання.

Американська торгова палата вважає оптимальним збільшення тарифу на вантажоперевезення УЗ на 7%
Фото: Александр Рудоманов

Американська торгова палата наполягає на створенні робочої групи з питання збільшення "Укрзалізницею" тарифу на вантажоперевезення на 14,2% в 2019 році.

Про це під час наради в Державній регуляторній службі заявив представник АТП Сергій Вовк, передає OBOZREVATEL. За його словами, фахівці торгової палати підрахували, що пропозиція УЗ збільшити тарифи суттєво підвищить і витрати компаній більш ніж на 10 млрд гривень.

"Пропозиція полягає в тому, щоб вийти на економічно обґрунтований рівень підвищення тарифу з урахуванням реальних витрат вантажоперевізників. Мені здається, ДРС показала ефективність роботи саме на цій базі. Потрібно створити окрему робочу групу і в найкоротші терміни розглянути питання. Попередньо, що стосується позиції наших членів, ми бачимо: збільшення на рівні 7% на 2019 рік з урахуванням того зростання, яке було минулого року, загалом відповідає стану УЗ і українського бізнесу", - підкреслив Вовк.

Відзначимо, ПАТ “Укрзалізниця” планує в 2019 році суттєво збільшити тариф на вантажоперевезення. При цьому саме рішення викликало ажіотаж і критику як з боку регулятора, так і великого бізнесу.

Раніше голова об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков заявив, компанія-монополіст не може виразно пояснити, чому ціни на вантажні перевезення повинні злетіти знову, адже очевидних передумов для цього немає. Детальніший розбір ідеї з одноразовим тарифом показує — реальна потреба "Укрзалізниці" не 15, а 7%.

Державна регуляторна служба виступила посередником у цьому питанні. Голова ДРС Ксенія Ляпіна закликала сторони сісти за стіл переговорів, створити експертну групу і в найближчі декілька днів дійти компромісу.

Як раніше повідомляли, необдуманий крок монополіста ударить по аграрній і металургійній галузях. Перевізникам доведеться підвищувати собівартість виробництва, що призведе до скорочення обсягів поставок. Економіка через це може недоотримати три відсотки ВВП.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter