ГоловнаЕкономікаФінанси

Екс-власник "Михайлівського" організував call-центр з вибивання боргів

Боргові зобов'язання банку були передані іншій фінансовій структурі.

Екс-власник "Михайлівського" організував call-центр з вибивання боргів
Фото: ssu.gov.ua

Співробітники Служби безпеки України спільно з прокуратурою викрили в Києві діяльність call-центру, через який незаконно вимагали гроші з боржників банку "Михайлівський" в інтересах колишнього власника установи.

"У рамках досудового розслідування за ч. 5 ст. 191 і ст. 218-1 про розкрадання коштів банку колишнім власником, правоохоронці встановили, що зловмисники передали частину боргових зобов'язань "Михайлівського" іншій фінансовій структурі. Ділки, через підконтрольний столичний call-центр, незаконно дзвонили позичальникам банку з вимогами сплатити гроші на її рахунки", - сказано в повідомленні СБУ.

Під час обшуків у приміщеннях call-центру оперативники СБУ виявили списки вкладників банку, базу даних боржників, близько тисячі порожніх і заповнених бланків "Банк "Михайлівський", велику кількість сім-карт, з яких здійснювалися телефонні дзвінки клієнтам.

Доручення перевірити законність вимагання грошей з позичальників банку дав СБУ президент України під час зустрічі з клієнтами "Михайлівського".

Нагадаємо, банк "Михайлівський" належав власнику мережі "Ельдорадо" Віктору Поліщуку. Заклад було створено влітку 2013 року для кредитування клієнтів магазинів Поліщука.

Значна частина клієнтів банку через офіси банку вкладали кошти в компанії ТОВ "Індивідуальний розрахунковий центр" (ІРЦ) і ТОВ "Кредитно-інвестиційний центр" за договором фінансового кредиту. Вклади клієнтів фінансових компаній відповідно до законодавства України не гарантуються. Однак у листопаді був прийнятий закон про компенсації таким вкладникам.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter