ГоловнаЕкономікаБізнес

Заощаджувати на стрілках і рейках не можна, навіть незважаючи на війну, - думка

Нескінченна економія на залізничних стрілках - загроза життю пасажирів

Заощаджувати на стрілках і рейках не можна, навіть незважаючи на війну, - думка
Фото: www.dsz.dp.ua -

Незважаючи на те, що передвоєнний стан знизив інтерес суспільства до проблем "Укрзалізниці", життя і здоров'я 500 млн осіб, що їх щорічно перевозить залізниця, як і раніше, залежить від якості залізничного полотна. Про це пише "Дзеркало тижня".

"На жаль, залізниця економить навіть на гостро необхідному обладнанні, пов'язаному з безпекою. Якщо сім років тому кількість закуповуваних умовних стрілочних переводів становила 4585, то на 2014 рік заплановано закупити лише 1914 одиниць. Чи варто говорити, з усією економією загалом кількість різних пригод значно більша, ніж в офіційних повідомленнях", - зазначає видання.

За словами начальника головного управління колійного господарства "Укрзалізниці" Євгена Юрковського, для забезпечення безпеки руху необхідно щорічно замінювати близько 1000 комплектів новими. У 2013 році замінили лише 380.

Причому їх кількість, яку закуповує залізничне відомство, зменшується з року в рік. Наприклад, 2013 року "Укрзалізниця" закупила на 24% менше, ніж у 2012 році. А загалом із 2007 року їхні закупівлі знизилися на 88%.

Як наслідок, на нинішні прилади підвищене навантаження, і вони швидко виходять з ладу, але, як заявила доцент кафедри "Рухомий склад і дорога" Львівської філії Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту Олена Баль, їх визнають придатними до подальшої експлуатації і використовують без заміни, лише ремонтуючи.

Однак і темпи ремонту та модернізації за останні два роки відстають від необхідного обсягу на 27-30%.

При цьому "Укрзалізниця" весь час скаржиться на знос потягів, який становить близько 90%. "Але чи можна економити на тих самих стрілках, якщо, зрештою, навіть новий поїзд може зійти з рейок через їхню несправність?" - зазначає видання.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook