ГоловнаЕкономіка

СКМ вирішила змінити політику закупівель і почати з подарунків до Нового року

У компанії хочуть "надати всьому українському бізнесу нову філософію".

СКМ вирішила змінити політику закупівель і почати з подарунків до Нового року
Фото: scm.com.ua

2012 року група СКМ інвестує в соціальні проекти по всій Україні щонайменше 170 мільйонів гривень. Це на 70 мільйонів більше, ніж торік, і направлені ці гроші, як пише у своєму блозі на сайті компанії директор зі зв'язків з громадськістю та комунікацій СКМ Наталія Ємченко, на співпрацю з місцевими громадами, підтримку і розвиток регіонів присутності та бізнес-середовища в них.

Однак Ємченко висловила думку, що таких витрат недостатньо. "Я глибоко переконана, що бізнес в XXI столітті повинен не тільки ділитися з жителями своєї країни заробленим прибутком через податки, але ще й допомагати їм заробляти самостійно, створюючи навколо себе сприятливий мікроклімат", - підкреслює автор блогу. Як приклад такої допомоги вона називає зміну підходу до організації закупівель, оскільки "справжня соціальна відповідальність починається з правильної поведінки бізнесу навіть у найпростіших питаннях".

"Політика закупівель національних гігантів впливає буквально на кожного жителя країни. Багато компаній замислюються над тим, щоб в їх їдальнях співробітники їли їжу, вироблену з вітчизняних продуктів, щоб їх символіка вписувалася в національні традиції, щоб їх підприємство використало вироблені в своїй країні машини і механізми. Це стало трендом, тим самим напрямом, який в умовах глобалізації дозволяє бізнесу не тільки зберегти і отримати своє власне обличчя, але і створити навколо себе комфортне для людини і невеликого бізнесу середовище проживання", - зазначає Ємченко.

За її словами, СКМ вирішила подати приклад і організувати свої закупівлі так, "щоб від цього вигравало якомога більше людей навколо нас". Для цього була створена програма "Формула розвитку", пілотним проектом якої стане закупівля корпоративних подарунків до Нового року. Основою проекту "Подарунки з українською душею" є твори українських склодувів, що створюють художні твори за стародавньою технологією гутного скла. Як повідомляє Наталя Ємченко, "кожна їх робота - справжній шедевр, унікальний і неповторний. І ми анітрохи не сумніваємося, що отримавши такий подарунок, багато наших партнерів захочуть вже самостійно придбати ці чудові вироби. На підтримку нашої ідеї ми плануємо провести виставку робіт українських склодувів і допомогти гутникам знайти нові стабільні ринки збуту (наприклад, українські магазини Duty Free)".

У майбутньому група СКМ має намір змінити політику таким чином, коли за рівного співвідношення ціни, якості та умов поставки група буде віддаватиме перевагу українському постачальнику. Такий підхід, вважає директор зі зв'язків з громадськістю та комунікацій компанії, "дозволить надати всьому українському бізнесу нову філософію і знайти те особливе, неповторне обличчя і шарм, яке є у компаній з віковими традиціями".