ГоловнаСвіт

У британському аеропорту персонал пише інформацію про рейси вручну на білих дошках

Через перебої з інтернетом цифрові табло вийшли з ладу.

Британський аеропорт Гатвік публікує інформацію про рейси вручну - на білих дошках, через збій у технічних системах і відмови цифрових екранів.

Про це повідомляє Reuters.

Фото: twitter/Edmund von der Burg - @evdb

Аеропорт, розташований за 30 миль на південь від Лондона, здебільшого обслуговує пасажирів, що прямують на короткі рейси в Європу. Через збій рейси не були затримані чи відкладені, але кілька пасажирів пропустили свої літаки. "Через постійні проблеми з Vodafone - постачальником ІТ-послуг для аеропорту - інформація про рейси відбивається неправильно на цифрових екранах аеропорту, тому нині ми пишемо її вручну", - сказано в повідомленні.

На фото з аеропорту видно натовп людей біля білих дощок, де персонал маркерами пише інформацію про вильоти.

"Гатвік вибачається перед пасажирами і очікує, що Vodafone вирішить це питання якомога швидше" сказано в заяві аеропорту.

Нагадаємо, минулого тижня в Південній Америці 11 літаків змушені були здійснити екстрену посадку через повідомлення про вибухівку на борту. Минулого місяця в Бельгії через технічні збої приблизно на годину був заборонений зліт і посадка всіх літаків, оскільки диспетчери не отримували інформації про статус рейсів у реальному часі.   

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram