ГоловнаСуспільствоПодії

У київському метро стався збій у системі оплати

У метрополітені заявили, що проводять "детальний аналіз ситуації і її причин".

У київському метро стався збій у системі оплати
Фото: facebook.com/davtyan.dmytro

У київському метро 16 грудня під час вечірньої години пік стався збій. Проїзд не можна було оплатити е-квитком або банківською карткою.

Пресслужба КП "Київський метрополітен" повідомила, що фахівці метрополітену і оператора електронного квитка перезавантажують систему і роботу електронного квитка найближчим часом буде відновлено.

"Далі буде вжито всіх необхідних заходів для уникнення подібних випадків", - йдеться в повідомленні.

У метрополітені заявили, що проводять "детальний аналіз ситуації і її причин".

Відмітимо, що на початку листопада в метрополітені також стався збій в системі електронного квитка.

Нагадаємо, перехід на e-ticket в комунальному транспорті повинен був відбутися 31 жовтня. Для цього весь наземний комунальний транспорт обладнаний валідаторами (пристроями для зчитування безконтактних карток). Частину турнікетів швидкісного трамвая, міської електрички та метрополітену також адаптували під e-ticket.

Передбачалося, що для того, щоб скористатися електронним квитком, пасажиру потрібно буде купити QR-квиток або транспортну картку. Це і є e-ticket, який в подальшому можна поповнювати за допомогою терміналів, інтернет-банкінгу або в спеціальних пунктах продажу. Щоб оплатити безпосередньо проїзд, пасажиру достатньо піднести транспортну карту або QR-квиток до валідатора. Контролери матимуть спеціальні пристрої для перевірки реєстрації електронного квитка.

22 жовтня в КМДА повідомили, що перехід на єдиний електронний квиток в Києві відкладено мінімум на рік.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram