ГоловнаСуспільствоОсвіта

Завдання раннього програмування в школах - не вивчити мову, а прищепити інтерес, - генеральний менеджер IT-компанії

У сфері IТ в Україні сьогодні спостерігається дефіцит кадрів.

Завдання раннього програмування в школах - не вивчити мову, а прищепити інтерес, - генеральний менеджер IT-компанії
Ирина Волк
Фото: Макс Требухов

Раннє програмування в школах повинно бути направлено на формування інтересу до цієї сфери, а не на вивчення мови програмування. Таку думку висловила під час круглого столу Ірина Вовк, генеральний менеджер Dell Technologies в Україні та країнах wCIS (західне СНД).

"Важливо те, що навчання програмуванню має бути побудовано в правильній формі - ігровій, зрозумілій і цікавій. Основна мета програмування в ранніх класах - не вивчити мову програмування, а прищепити інтерес. Це повинна бути методологія, яка дозволить дитині зрозуміти, як працює її гра, вона повинна захотіти таку гру зробити сама", - сказала Ірина Вовк.

За її словами, твердження про те, що програмування - це складно, є міфом.

"Міф, що це складно, на мою думку, породжується тим, що на уроках інформатики це викладається старими методами. Починається пізно і відразу з вивчення мови. Немає початкового поштовху, коли дітей це захоплює. Тобто мета - спочатку зарядити дітей на те, що програмування це цікаво", - вважає Ірина Вовк.

Вона також зазначила, що в сфері ІТ в Україні сьогодні спостерігається дефіцит кадрів.

"Представляючи глобальну ІТ компанію, одну з найбільших компаній у цій сфері, я можу стверджувати, що сьогодні про програмування і про ІТ ми говоримо як про елемент грамотності, про елемент, який є всюди. Немає жодної компанії або державної установи, яка б не стикалася з ІТ. Це факт, на який не можна просто закрити очі", - підсумувала Ірина Вовк.

Результати соціологічного дослідження "Раннє програмування як складова сучасної освіти" можна переглянути за посиланням.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram