Всі публікаціїПолітика

Колесніков розповів про причини зміни графіка руху поїздів

Янукович доручив розробити нові графіки з максимальним урахуванням інтересів пасажирів.

Колесніков розповів про причини зміни графіка руху поїздів
Фото: bigmir.net

Віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков розповів про причини зміни графіка руху поїздів і нових складів Hyundai.

"Собівартість руху одного вагона за маршрутом Київ-Харків - 16 тис. грн. Хоч це швидкісний поїзд Hyundai, хоч старий радянський потяг. Ми ділимо цю вартість на 54 пасажира плацкартного вагона - це буде 296 грн, на 36 пасажирів купейного вагона - 444 грн. Хто буде купувати квитки за такою ціною?", - запитав Колесніков в інтерв'ю газеті Коммерсантъ-Украина.

Водночас він уточнив, що Президент Віктор Янукович доручив розробити нові графіки з максимальним урахуванням інтересів пасажирів.

"Ось ми максимально і врахували ці інтереси. Навіть повернули три чверті поїздів, які "Укрзалізниця" планувала скасувати. Це і 191-й поїзд Київ-Львів, і поїзд Умань-Ясинувата. Повернули поїзд Київ-Кам'янець-Подільський. Хоча що це за спосіб пересування, коли маршрут протяжністю 300 км покривається за 9 годин", - пояснив чиновник.

Водночас глава Мінінфраструктури заявив, що Україна потребує 100-120 швидкісних поїздів, які ходять вдвічі швидше, а значить, оборотність перевезень удвічі вища.

"Чим більше оборотність, тим більше пасажирів і дешевше вартість квитка. 120 швидкісних поїздів можуть замінити 300 звичайних пасажирських складів. Далі. Україні потрібно 600 приміських електричок, тому що старі працюють ще з часів Олімпіади 1980 року. Нам слід модернізувати цей парк", - додав чиновник.

При цьому він повідомив, що електрички Skoda більш економічні, вони споживають менше електроенергії, тому владі дуже б хотілося налагодити їх виробництво в Україні.

"У нас 22 тис. км магістральних залізниць. З них електрифіковано всього 11 тис. Якщо ми доведемо цю цифру до 15-16 тис. км, то зможемо відмовитися від споживання 300 тис. т дизельного палива щорічно і замість імпортних вуглеводнів купувати вітчизняну електроенергію", - сказав він.

Крім того, Колесніков повідомив, що влада збільшить швидкість вантажних перевезень на 30%, і українським промисловим підприємствам буде дешевше користуватися залізничними перевезеннями.

Як повідомляли раніше, Державна "Укрзалізниця", посилаючись на численні звернення пасажирів і результати вивчення попиту, відновила поїзди, раніше скасовані у новому розкладі, який вводиться з 27 травня.