Всі публікаціїПолітика

Центр Києва очистили від реклами

КМДА хоче показати киянам "справжнє місто".

Центр Києва очистили від реклами
Фото: revolverdesign.net

Київська влада продовжує звільняти історичний центр міста від комерційної реклами.

Минулого тижня, вперше за багато років, кияни побачили справжнє місто, не захаращене бігбордами з рекламою шампуню або чергових котеджних містечок, та обличчя історичних площ Лева Толстого та Європейської.

На місці рекламних конструкцій на Європейській площі та площі Лева Толстого столична влада має намір звести квіткові композиції.

Раніше ж було демонтовано рекламні конструкції на Михайлівській і Софійській площах, на вулиці Володимирській. Тепер панораму перлини Києва та святині всієї України - Софійського собору - кияни можуть спостерігати такою, як багато років тому. Засяяв новими барвами і відбудований Михайлівський собор та весь архітектурний ансамбль Михайлівської площі.

За останній місяць історичний центр Києва звільнили від майже півтори сотні рекламних носіїв. Загалом, як зазначають у КМДА, місто демонтує більш ніж півтисячі конструкцій. За словами заступника голови КМДА Олександра Пузанова, до серпня в місті чинний мораторій на видачу нових дозволів. Коли він мине, оператори отримають нові місця, але не в центрі Києва, а ближче до околиць столиці.

Нагадаємо, 26 січня 2012 року Київрада затвердила Концепцію розвитку зовнішньої реклами в Києві, що передбачає значне скорочення зовнішньої реклами в центральній частині міста. У столиці введено розподіл на п'ять форматних зон. У нульовій зоні, до якої належать буферні зони архітектурно-історичних заповідників, об'єктів Усесвітньої спадщини UNESCO ("Софія Київська" і Києво-Печерська лавра), а також території, прилеглі до видатних пам'яток історії та архітектури, заборонено встановлювати будь-які засоби.