ГоловнаЕкономікаДержава

Перший WiM-комплекс у Калинівці за місяць роботи зафіксував 200 фактів перевантаження

Система вже показала свою ефективність.

Комплекс Weight-in-Motion на трасі Київ-Чоп у селі Калинівка за перший місяць роботи зафіксував 200 фактів перевантаження.

Про це повідомила пресслужба "Укравтодору".

У половині випадків вантажівки були перевантажені на 150%, що збільшує руйнівний вплив на дорожнє покриття мінімум у десять разів. Одна вантажівка попадалася на датчики дев'ять разів із середнім перевантаженням більш ніж 21 тонну.

В основному перевантажені фури пересуваються в темний час доби, всі - на українських номерах.

Окрім перевищення ваги, були зафіксовані й інші порушення: за довжиною, навантаженням на вісь, висотою.

"Ми бачимо високу ефективність системи WiM: у 2017 році було виявлено 11 345 транспортних засобів з порушенням габаритно-вагових параметрів, на які накладено штрафні санкції, тоді як зараз ми вже можемо говорити щонайменше про 1000 порушень за місяць. І це тільки на в'їздах у Київ", - сказав голова Укртрансбезпеки Олександр Погорілий.

"Система WiM веде цілодобове спостереження, її не можна обійти або об'їхати. Ми щосекунди отримуємо дані про кожне порушення - включаючи розпізнаний номерний знак і всі параметри. Зараз "Укравтодор" відпрацьовує систему оперативного інформування Укртрансбезпеки для того, щоб порушення було миттєво припинено", - додав голова "Укравтодору" Олександр Кубраков.

Нагадаємо, на початку вересня 2019 року Верховна Рада прийняла закон про автоматичний габаритно-ваговий контроль за допомогою комплексів зважування вантажівок у русі (Weight-in-Motion).

За перевищення габаритно-вагових норм на рівні 5-10% на власника автомобіля буде накладатися штраф у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 10-20% - 1000 мінімумів; більш ніж 20% - 2000 мінімумів. Надходження від штрафів підуть у Дорожній фонд.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram