ГоловнаЕкономікаБізнес

Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами перевищив 5,2 млрд грн, - дослідження

Сегмент мобільної реклами склав 34%.

Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами перевищив 5,2 млрд грн, - дослідження

Український ринок медійної інтернет-реклами в 2018 році склав 5,209 млрд грн. Дослідження проводило українське представництво міжнародного об'єднання учасників ринку реклами IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau Ukraine), яке відкрилося в 2018 році. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Фото: IAB Ukraine

За даними дослідження, сегмент мобільної реклами серед медійних форматів склав 34% - це на 32% менше, ніж середній європейський показник. Частина реклами в соціальних мережах (крім YouTube) склала 17%. Відзначено, що частка відеореклами в Україні вища, ніж в Європі - 42%.

Дослідження проводили в два етапи - оцінювали повний бюджет ринку, а також обсяги медійної реклами: банерна реклама, спонсорство, rich media, In-Page video, In-Stream video.

Незважаючи на серйозне збільшення витрат на медійну інтернет-рекламу, Україна посідає шосте місце з кінця серед європейських країн за витратами на людину.

IAB Ukraine - український представник міжнародного об'єднання учасників ринку реклами (Interactive Advertising Bureau). Україна стала 44-ю країною, яка приєдналася до мережі IAB. Туди входять близько 650 медіа- та інтернет-компаній (серед них - Google, Microsoft, Amazon, Disney, Bloomberg Media та ін.). Мета IAB - розвивати медіа та маркетинг в умовах цифрової економіки.

Нагадаємо, Інтернет-асоціація України в лютому повідомляла, що обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за 2018 рік склав 3,511 млрд грн. За їхніми даними, обсяг ринку зріс на 40% порівняно з 2017 роком.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram