ГоловнаЕкономікаБізнес

"Нібулон" відкриває водне пасажирське сполучення по Дніпру і Південному Бугу Новости компаний

Регулярні рейси почнуть виконуватися з 13 травня.

"Нібулон" відкриває водне пасажирське сполучення по Дніпру і Південному Бугу

Лідер аграрного сектора України компанія "Нібулон" з 13 травня почне виконувати регулярні пасажирські перевезення в Миколаївській і Херсонській областях в акваторіях річок Південний Буг і Дніпро. Про це йдеться на сайті компанії.

За інформацією "Нібулона", рейси будуть виконуватися за трьома маршрутами: Вознесенськ - Ковалівка - Нова Одеса - Миколаїв (ранковий маршрут, увечері в зворотному напрямку), Нова Каховка - Херсон - Гола Пристань - Херсон (ранковий рейс, увечері в зворотному напрямку), Миколаїв - Кінбурнська коса - Очаків (розклад у розробці). Рейси з Вознесенська планують виконувати з п'ятниці по понеділок починаючи з 13 травня, в Херсонській області - з 14 травня і до Очакова з червня - щодня. У денний час будуть виконуватися прогулянкові рейси в Миколаєві та Херсоні.

Тривалість подорожі на маршруті Вознесенськ - Миколаїв і Нова Каховка - Гола Пристань становитиме близько двох годин, Херсон - Нова Каховка - близько години, Херсон - Гола Пристань - близько півгодини.

Вартість квитків починається від 24 грн за відрізок с. Ковалівка - Нова Одеса. З Вознесенська до Миколаєва можна буде дістатися за 75 грн, з Нової Каховки в Голу Пристань - за 102 грн, з Миколаєва на Кінбурнську косу - за 150 грн. Детальний розклад і ціни розміщені на сайті компанії.

Теплоходи "Нібулон Експрес" також можна буде орендувати за ціною від 110 дол. за годину в гривневому еквіваленті для організації приватних екскурсій.

За словами генерального директора "Нібулона", Героя України Олексія Вадатурського, проект пасажирських перевезень по Дніпру та Південному Бугу для компанії є частиною програми корпоративної соціальної відповідальності, тому ціни на квитки розраховані без урахування прибутку. "Інакше водні подорожі по річці були б дорожчими, ніж автобусом, тому що зараз через алогічне українське законодавство і всупереч здоровому глузду перевезення вантажів по воді дорожче, ніж залізницею", - зазначив Вадатурський.

У компанії відзначають, що старт регулярних водних пасажирських рейсів став чи не найбільш очікуваною подією для жителів Миколаївської та Херсонської областей. Окрім, власне, організації перевезень, компанія також узяла на себе облаштування причальної і берегової інфраструктури.

Наприклад, з особливою відповідальністю в компанії поставилися до організації належного рівня причальної інфраструктури на Кінбурнській косі. "Встановлення спеціального плавучого причалу для швартування суден на підводних крилах дозволить не порушувати екосистему і зберегти біорізноманіття Національного природного парку «Білобережжя Святослава». Цей плавучий причал є унікальним для України: виготовлений із пінобетону він має 100-відсотковий запас плавучості і непотоплюваності. Причал буде встановлений у зоні стаціонарної рекреації на відстані від берега орієнтовно 150-170 м з метою забезпечення необхідної глибини для безпечного підходу судна (2,5-3,0 м). До плавучого причалу будуть підведені підхідний місток, що складається з металобетонних конструкцій", - відзначають у "Нібулоні".

У компанії також висловили подяку представникам органів влади, які сприяли втіленню в життя цього проекту. Зокрема, слова подяки були направлені голові Херсонської обласної державної адміністрації Андрієві Гордєєву, голові міста Вознесенськ Віталію Лукову.

Нагадаємо, що про наміри відродити водні пасажирські перевезення компанія "Нібулон" оголосила наприкінці минулого року. Восени "нібулонівський" флот поповнився пасажирськими суднами на підводних крилах ("ракета") під українським прапором з назвою "Нібулон Експрес", а фахівці компанії почали вивчення і аналіз можливостей організації регулярних пасажирських водних перевезень в Україні. В результаті було обрано найбільш затребувані серед жителів регіону маршрути.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram