Всі публікаціїЕкономіка

У Росії знову виникли претензії до вагонів з українського литва

РЗ рекомендують обмежити їхнє використання.

У Росії знову виникли претензії до вагонів з українського литва
Фото: ukranews.com

Російські залізниці попереджають про можливі ризики використання вагонів, які укомплектовано бічними рамами Кременчуцького сталеливарного заводу.

Згідно з повідомленням прес-служби РЗ, 3 травня в Іркутській області на перегоні "Ук - Курят" у вантажному потязі зійшла з рейок платформа для перевезення лісу.

"Причиною сходження вагона виявився перелом бічної рами №152423, яку вироблено на Кременчуцькому сталеливарному заводі 2007 року", - наголошено в повідомленні.

За даними РЗ, від початку 2012 року це вже 16 випадок перелому бічної рами і п'ятий випадок перелому бічної рами цього виробника.

"У 1 кварталі цього року силами працівників вагонного господарства ВАТ "РЗ" на пунктах технічного обслуговування у вантажних вагонах виявлено більш ніж три тисячі бічних рам із дефектами, які було підтверджено засобами дефектоскопії, зокрема, 550 виробництва Кременчуцького сталеливарного заводу", - наголошено в повідомленні.

Відтак РЗ інформують "про можливі ризики використання поїздів, укомплектованих потенційно небезпечними бічними рамами Кременчуцького сталеливарного заводу".

Компанія також надіслала інформацію про обставини та причини сходження вагона в органи державної влади і рекомендує власникам поїзда обмежити використання вагонів, на яких встановлено потенційно небезпечні бічні рами, до виявлення та усунення причин їх перелому.

Нагадаємо, на початку лютого

РЗ призупинили експлуатацію понад 80 тис. вантажних вагонів виробництва українських "АзовЕлектроСталі" та Кременчуцького сталеливарного заводу у зв'язку з частими поломками, що спричинили аварії.

Але на початку березня

продукцію Кременчуцького заводу знову дозволили використовувати для виготовлення вагонів, які постачають на російський ринок.