ГоловнаСвіт

Телеведучий Rustavi-2 у своїй авторській програмі обматюкав Путіна російською мовою

Після цього телеканал перервав мовлення через погрози.

Телеведучий Rustavi-2 у своїй авторській програмі обматюкав Путіна російською мовою
Фото: Скриншот видео

Грузинський телеканал Rustavi-2 в ніч на понеділок, 8 липня, на кілька годин перервав мовлення, реагуючи на погрози на адресу своїх журналістів.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

У заяві медіакомпанії йдеться про "напади і погрози" на адресу телеканалу, в тому числі і з боку грузинських офіційних осіб, що "порушує свободу слова і є втручанням у свободу ЗМІ".

Скандал розгорівся після того, як телеведучий Георгій Габунія в своїй недільній авторській передачі "Постскриптум" російською мовою обматюкав президента РФ Володимира Путіна. Висловлювання Габунії засудили президент Грузії Саломе Зурабішвілі, прем'єр-міністр Мамука Бахтадзе і мер Тбілісі Каха Каладзе.

Відео містить ненормативну лексику.

Увечері біля будівлі телеканалу пройшла акція з вимогою відставки телеведучого і гендиректора телеканалу Нікі Гварамія. Гендиректор, в свою чергу, вже заявив, що мовлення каналу відновиться тільки після того, як буде забезпечена безпека всіх його співробітників.

Крім того, представники телеканалу назвали висловлювання Габунії "не відповідними високим стандартам, встановленим нашим каналом", і пообіцяли, що "регуляційний орган телекомпанії обговорить це питання".

Зазначимо, що український телеканал NewsOne, пов'язаний з кумом Путіна Віктором Медведчуком, зібрався 12 липня провести двогодинний телеміст з "Россией 1" під назвою "Надо поговорить" за прикладом телемосту між СРСР і США, який провели в 1985 році.

Нагадаємо, в серпні 2008 року Росія окупувала п'яту частину території Грузії і створила там маріонеткові державні утворення Абхазія і Південна Осетія. У Тбілісі вважають Цхінвалі і Сухумі тимчасово окупованими територіями і сподіваються повернути контроль над регіонами, що відкололися.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter