ГоловнаСвіт

Російські компанії на третину скоротили витрати на лобіювання у США

Число російських компаній, зареєстрованих у США в якості лобістів, зросло.

Російські компанії на третину скоротили витрати на лобіювання у США
Фото: www.tatar-inform.ru

Витрати російських компаній на лобіювання у США скоротилися на 34% в першій половині 2017 року.

Про це повідомляє РБК із посиланням на матеріали бази лобістських розкриттів Сенату США.

Усього за цей період витрати склали $470 тис., хоча за перше півріччя 2016 року було витрачено $715 тис., а за весь минулий рік - майже $1,5 млн.

При цьому число російських компаній, зареєстрованих у США в якості лобістів, зросло з п'яти до семи.

Зокрема в липні американська дочірня компанія Трубної металургійної компанії IPSCO Tubulars найняла фірму King&Spalding для лобіювання питань санкцій проти Росії, а МТС переказала $50 тис. Вашингтонській фірмі Prime Policy Group.

Санкції також вказано як предмет лобіювання у США НОВАТЕКом і контрольованою ним компанією "Ямал СПГ", Сбербанком і ВТБ і Газпромбанком.

ВТБ, за даними РБК, має контракт з американською юридичною фірмою SIdley Austin, яка з жовтня по березень отримала від банку близько $300 тис., Газпромбанк за 2016 рік витратив на американських лобістів близько $600 тис., але цього року лобіювання призупинив.

Sberbank CIB USA також скоротив витрати на лобіювання. За відомостями РБК, з 2016 року банк користувався послугами трьох лобістських фірм, серед яких була Podesta Group, що належить Тоні Подесті. Його брат Джон був головою передвиборного штабу Гілларі Клінтон.

Нагадаємо, що раніше Палата представників США схвалила нові санкції проти Росії.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter