ГоловнаСвіт

У Кремлі вибачилися за слова Путіна про зв'язки німецької газети з Goldman Sachs

Пєсков передав Путіну неперевірену інформацію

У Кремлі вибачилися за слова Путіна про зв'язки німецької газети з Goldman Sachs
Путин
Фото: EPA/UPG

У Кремлі визнали помилку президента РФ Володимира Путіна, який стверджував, що німецька газета Suddeutsche Zeitung пов'язана з американським банком Goldman Sachs.

Про це повідомляє "Дождь".

"Це моя помилка. Зайвий раз інформацію не уточнили у тій частині, що стосується власності, і приносимо свої вибачення виданню", - сказав прес-секретар президента Дмитро Пєсков.

Під час "прямої лінії" Путін, коментуючи розслідування про офшори, сказав, що воно має замовний характер. Так він стверджував, що німецька газета Suddeutsche Zeitung, журналісти якої першими отримали інформацію про офшори, належить інвестиційному банку Goldman Sachs.

"Написали статтю вперше, вона де з'явилася?.. У Suddeutsche Zeitung, а Suddeutsche Zeitung входить у холдинг медійний. А цей медійний холдинг належить американській фінансовій корпорації Goldman Sachs, тобто всюди стирчать вуха замовників, вони стирчать, але навіть не червоніють", - сказав Путін.

Того ж дня на сайті видання з'явилися слова виконавчого директора газети Стефана Хільшера. Він зазначив, що Suddeutsche Zeitung не належить американцям ні безпосередньо, ні через посередників.

Видавництво Sueddeutscher Verlag, що випускає Sueddeutsche Zeitung, з 2007 року на 81,25% контролюється компанією Sudwestdeutsche Medien Holding, ще 18,75% належать Familienstamm Friedmann. Холдингом, у свою чергу, володіють Medien-Union GmbH і Gruppe Wurttembergischer Verleger (по 44,35%).

Goldman Sachs називали серед можливих покупців газети, однак угода не відбулася.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter