ГоловнаСвіт

Газета Süddeutsche Zeitung спростувала слова Путіна про зв'язки з американською Goldman Sachs

Путін вкотре виступив із лжезаявами.

Газета Süddeutsche Zeitung спростувала слова Путіна про зв'язки з американською Goldman Sachs
Goldman Sachs
Фото: EPA/UPG

Редакція німецької газети Süddeutsche Zeitung повідомила, що не пов'язана з американською фінансовою корпорацією Goldman Sachs, про що сказав президент РФ Володимир Путін під час "прямої лінії".

Відповідну заяву опубліковано на сайті Süddeutsche Zeitung.

"Süddeutsche Zeitung ні прямо, ні побічно не пов'язана із Goldman Sachs. Süddeutsche Zeitung є стовідсотковою дочірньою компанією видавництва Süddeutschen Verlags. Воно, своєю чергою, на 81,25% належить медіа-холдингу Südwestdeutschen Medienholding і на 18,75% - приватним особам", - сказав генеральний директор видання.

У четвер, 14 квітня, під час "прямої лінії" Володимир Путін, коментуючи інформацію про "панамські документи", зазначив, що перші матеріали були опубліковані в Süddeutsche Zeitung. За його словами, газета входить до медіа-холдингу, який належить американській фінансовій корпорації Goldman Sachs.

"Тобто всюди стирчать вуха замовників - вони стирчать, але навіть не червоніють", - сказав президент.

Путін назвав достовірною інформацію про офшори з розслідування Міжнародного консорціуму журналістів. Віолончеліст Сергій Ролдугін, ім'я якого фігурує в матеріалах, за словами Путіна, купував музичні інструменти для Росії. На його думку, розслідуванням займалися юристи. Тож вони "просто кидають тінь на тин", сказав Путін.

3 квітня Міжнародний консорціум журналістів-розслідувачів (ICIJ) опублікував розслідування, присвячене операціям, пов'язаним із панамською юридичною компанією Mossack Fonseca. У розслідуванні йдеться і про офшори з оборотом близько $2 млрд, які належали Сергію Ролдугіну.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter