ГоловнаСвіт

Хакери викрали дані 37 млн зрадників

Інтернет-зломники зруйнували плани канадського сервісу знайомств для дорослих заробити $200 млн.

Хакери викрали дані 37 млн зрадників
Архив

Хакери отримали доступ до особистих даних 37 млн користувачів канадського сервісу Ashley Madison, який надає послуги охочим вдатися до подружньої зради.

Про це повідомляє агентство Рейтер.

У руки хакерів потрапили інтимні фото і дані про банківські картки, деяку частину цієї інформації викладено в мережу. При цьому зломники пригрозили власникам сайту опублікувати всі документи, які опинилися в їхньому розпорядженні, якщо ті не підуть на угоду.

Власники сайту вже звернулися до правоохоронних органів.

Хакери, які називають себе The Impact Team, зажадали закрити сайт Ashley Madison, а разом з ними інший ресурс схожої тематики, але чоловічої спрямованості - Established Men. При цьому вони обійшли увагою розрахований на жіночу аудиторію CougarLife, яким також володіє Avid Dating Life Inc.

До цього інциденту творці Ashley Madison планували первинне розміщення акцій на Лондонській біржі, яке залучило би близько $200 млн. Однак тепер, як зазначають фахівці, опитані агентством, це навряд чи буде можливим.

Хакери. які наполягають на закритті двох ресурсів визнають, що припинення роботи обох коштуватиме компанії чималих коштів. Однак публікація настільки великого масиву клієнтських даних виявиться набагато дорожчою. Публічна оферта, з положеннями якої погодився кожен зареєстрований користувач, гарантувала повну конфіденційність.

Ashley Madison отримав широку популярність завдяки своїм рекламним кампаніям, а в деяких випадках - відмовам рекламних майданчиків розміщувати промоматеріали сайту. У жовтні 2011-го для просування сервісу було використано зображення мера Лондона Бориса Джонсона. У січні того ж року розмістити рекламу сайту за участю порноактриси відмовився канал Fox.

Avid Life Media Inc. є одним з лідерів у сфері запуску сайтів знайомств для дорослих користувачів. Компанія володіє ресурсами AshleyMadison.com, Cougarlife.com і EstablishedMen.com, сумарна аудиторія яких у 2015 році перевищила 50 млн осіб.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter