ГоловнаСвіт

У Туреччині опозиційному телеканалу заборонили загальнонаціональне мовлення

Турецька опозиція звинувачує Анкару в наступі на свободу слова

У Туреччині опозиційному телеканалу заборонили загальнонаціональне мовлення
Фото: segodnya.ua

Верховна рада радіо та телебачення Туреччини відібрала в телеканалу Kanal Turk TV ліцензію на загальнонаціональне мовлення, повідомляє 27 березня euronews.

Через це зараз програми каналу можуть виходити в ефір лише на національному рівні, трансляції також ведуть на веб-сайті Kanal Turk TV.

Своє рішення Верховна Рада радіо і телебачення пояснила рішенням адміністративного суду від 2010 року, який відмовив Kanal Turk в ліцензії на національне мовлення. Керівництво каналу ж нагадує, що цьогоріч домовлено дозволити каналу мовлення на території всієї країни.

Турецька опозиція вважає дії влади наступом на свободу слова і свідченням загострення боротьби між діючим прем'єр-міністром Реджепом Таїпом Ердоганом і його колишнім соратником, а нині ворогом - турецьким проповідником Фетуллою Гюленом, який наразі мешкає у США.

Kanal Turk належить холдингу Koza Ipek бізнесмена Акина Іпека, близького до громадського руху "Хізмет" (інша назва - "Джемаат"), яке сформувалося навколо ідей Фетулли Гюлена.

30 березня в Туреччині мають відбутися місцеві вибори, які очолювана Ердоганом Партія справедливості і розвитку вперше за десятиліття може програти. Зокрема, рейтинги опозиції в Туреччині продовжують зростати. Особливо тривожну для владної партії тенденцію спостерігають у Стамбулі. Турецькі аналітики кажуть, що втрата Стамбула для Ердогана, в минулому - мера цього міста, може стати найпотужнішим політичним і репутаційним ударом.

Джерело: euronews
Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook