ГоловнаСвіт

Головним редактором видання "Лента.ру" призначили кремлівського ставленика (оновлено)

Колектив інтернет-ЗМІ виступив із заявою до читачів

Сьогодні власник об'єднаної компанії "Афиша-Рамблер-SUP" Олександр Мамут звільнив головного редактора видання "Лента.ру" Галину Тимченко і призначив на цю посаду Олексія Гореславського.

Про це повідомляють на сайті інтернет-видання. Зазначають, що Тимченко працювала в "Лента.ру" з моменту заснування 1999 року, керувала виданням з 2004 року. Гореславський працює в "Афиша-Рамблер-SUP" з 2013 року і обіймає посаду заступника гендиректора компанії із зовнішніх комунікацій. До приходу в об'єднану компанію Гореславський очолював інтернет-видання "Взгляд.ру", якому приписують прокремлівську позицію.

Колектив видання у зв'язку зі зміною керівництва звернувся до читачів, заявляючи про цензуру.

"На жаль, це не штатна рокіровка, тому необхідні певні пояснення. Ми вважаємо, що це призначення є прямим тиском на редакцію "Лента.ру". Звільнення незалежного головного редактора і призначення керованого, зокрема людини безпосередньо з кремлівських кабінетів - це вже порушення закону про ЗМІ, в якому йдеться про неприпустимість цензури. За останні кілька років простір вільної журналістики в Росії драматично зменшився. Одними виданнями безпосередньо управляють із Кремля, іншими - через кураторів, третіми - через редакторів, які бояться втратити роботу. Деякі ЗМІ закрилися, інші закриються в найближчі місяці. Біда не в тому, що нам ніде працювати. Ми, безумовно, припускали, що прийдуть і за нами. Ми віримо, що це не назавжди. У кожнім разі ви, дорогі читачі, повинні про це знати. Сподіваємося, що до швидких зустрічей", - йдеться у зверненні.

Під заявою стоять підписи 69 співробітників видання. При цьому, як пояснили Slon.ru самі підписанти, їх звернення - це передусім заява про цензуру, а рішення про звільнення кожен працівник буде приймати особисто. При цьому всі співробітники, з якими вдалося поспілкуватися Slon, написали заяви або мають намір звільнятися.

Галина Тимченко повідомила колег, що власник сайту Олександр Мамут вимагав звільнити спецкореспондента Іллю Азара, який зробив інтерв'ю з представником української організації "Правий сектор", на що тоді ще головний редактор відповіла відмовою.

На момент звільнення Тимченко "Лента.ру" була найбільш відвідуваним і найбільш цитованим засобом масової інформації в Рунеті.

Як повідомляли раніше, Роскомнагляд висловив попередження інтернет-виданню "Лента.ру" за публікацію інтерв'ю з одним із лідерів українського націоналістичного руху "Правий сектор" Андрієм Тарасенком.Зазначимо, що "Лента.ру", на відміну від інших авторитетних російських ЗМІ, мало не єдине видання, яке об'єктивно висвітлювало інформацію про події в Криму й Україні.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook