ГоловнаСвіт

Авіакомпанія "Люфтганза" продовжує скасовувати авіарейси

Керівництво компанії відмовляється змінювати умови підвищення зарплати співробітників.

Авіакомпанія "Люфтганза" скасувала сотні рейсів у вівторок через страйк бортпровідників у Франкфурті, Берліні та Мюнхені (Німеччина), що може коштувати найбільшій німецькій авіакомпанії десятки мільйонів доларів.

Про це повідомляє Reuters.

Страйк бортпровідників, яка відбувся в німецьких містах у п'ятницю, залишив 26 тисяч пасажирів у скрутному становищі.

"Компанії складно пом'якшити наслідки (страйку). Ми не можемо просто найняти нових бортпровідників, а число додаткового персоналу обмежене", - заявив прес-секретар авіакомпанії Клаус Вальтер.

До початку другої половини дня "Люфтганза" скасувала понад 300 рейсів, або більш ніж один із шести щоденних рейсів.

Австрійський філіал авіакомпанії, який не піддався впливу страйків, оскільки з його співробітниками укладено окремі контракти, повідомив, що використовує більші літаки на маршрутах у Німеччину, щоб допомогти німецькому "батькові".

Хоча історія трудових відносин у Німеччині є доволі гармонійною порівняно з іншими великими європейськими країнами, як-от Франція, її авіакомпанії та аеропорти в останні роки постраждали через боротьбу зі зростанням цін на паливо, слабкий попит із боку пасажирів та уповільнення економічного зростання, жорстку конкуренцію з дешевими перевізниками, такими як Ryanair, а також податку на повітряний транспорт.

Страйк пілотів "Люфтганзи" 2010 року став причиною скасування понад 2800 авіарейсів. Окрім того, страйк персоналу аеродрому в аеропорту Франкфурта також завдав збитку бізнесу авіакомпанії.

Профспілка УФО, що представляє інтереси двох третин із 18 тисяч бортпровідників "Люфтганзи", у вівторок закликала провести восьмигодинний страйк у Франкфурті та Берліні і 11-годинний страйк у Мюнхені.

Переговори між авіакомпанією та УФО провалилися тиждень тому, після того, як сторони протягом 13 місяців не змогли досягти угоди, досі їх не відновлено. УФО вимагають підвищення заробітної плати на 5% і відмови компанії від використання праці тимчасових бортпровідників, які отримують низьку запрплату.

"Люфтганза", яка намагається скоротити витрати в спробі підвищити свої доходи на 1,5 млрд євро ($1,9 млрд), говорить, що не змінюватиме своєї пропозиції про підвищення зарплати на 3,5% відсотка в обмін на додаткові робочі години.