ГоловнаСвіт

Багато відомих брендів можуть зникнути до 2013 року

24/7 Wall St. зазвичай робить доволі точні прогнози.

Багато відомих брендів можуть зникнути до 2013 року
Фото: "Фокус"

Компанія 24/7 Wall St., яка здійснює аналіз у сфері фінансів, опублікувала список із десяти відомих американських брендів, які, як передбачають, зникнуть до 2013 року.

24/7 Wall St. зазвичай робить доволі точні прогнози. Головні критерії внесення того чи іншого бренда в щорічний "чорний список" агентства, це: 1) швидке падіння продажів і стрімкі збитки, 2) визнання засновником бренда, що він може вийти з бізнесу, 3) швидке збільшення вартості, яке вкрай важко компенсувати високими цінами, 4) компанії, які продано, 5) компанії, які оголошують себе банкрутами, 6) компанії, що втратили більшість своїх споживачів, 7) робота за умов усе меншої частки ринку.

Бренди, яким властива будь-яка із цих ознак, зникають із ринку протягом 18 місяців.

2012 року до списку 24/7 Wall St. потрапили такі бренди.

На десятому місці - Avon. Як повідомляють, складно знайти іншу американську компанію, справи якої були такі кепські, як у Avon. Ринок не довіряє Avon, але з її брендом і річним доходом - це ідеальна ціль для поглинання.

Дев'яте місце - за оператором мобільного зв'язку MetroPCS. Компанію часто згадують як гарний об'єкт для поглинання. За неї борються кілька інших операторів. Хоча MetroPCS занадто мала, щоб вижити самостійно, її продаж міг би дати будь-якій компанії критичну масу додаткових користувачів.

На восьмому місці розмістилася футбольна команда Oakland Raiders. Останніми роками послужний список команди був не дуже

Сьоме місце укладачі списку присудили сайту Salon.com - одному з перших веб-сайтів, що присвячений новинам і коментарям. За останні роки його затьмарили набагато більші і краще фінансовані ресурси.

Шосте місце - за американською Suzuki Motor, яка потерпає від низької репутації своїх машин. 2012 року в дослідженні JD Power з приводу надійності американських машин Suzuki показники потужності, корпусу, матеріалів, характеристики і аксесуари були нижчі, ніж в інших брендів. Поліпшити становище на американському ринку компанія не може.

П'яте місце дісталося компанії Раcific Sunwear, що спеціалізується переважно на сонцезахисних окулярах, туфлях і купальниках. Компанія дуже маленька і працює у споживчій сфері. Майже кожна мережа супермаркетів продає продукцію, яку пропонує також Раcific Sunwear, і те саме роблять роздрібні торговці. Торгову мережу, найімовірніше, перекупить більша компанія, її ринкова частка - лише $108 млн. Або ж вона вийде з бізнесу з перепродажем на користь інших торговельних мереж.

Четверте місце займає компанія Research In Motion, яка виготовляє смартфони BlackBerry. RIM не змогла пристосувати свої апарати до потреб споживачів, і її поступово витіснили Apple, Google, HTC та інші.

На третьому місці рейтингу знаходиться телеканал Current TV. Рейтинги каналу знизилися на 70% з моменту звільнення його єдиної прибуткової зірки - Кейта Олбермана. У підсумку, радше за все, канал закриють, оскільки глядачам він став нецікавим.

На другому місці - компанія роздрібної торгівлі Talbots. Доходи компанії сягнули межі, що свідчить про те, що покупець відмовляється від Talbots. Її річний дохід був $2,3 млрд 2008 року - цифра, з якої почалося падіння. Щорічні продажі зменшилися вдвічі. Окрім невеликого прибутку минулого року, торгова мережа п'ять років втрачає доходи.

Перше місце рейтингу 24/7 Wall St. присудили компанії American Airlines, яка в листопаді 2011 року оголосила процедуру банкрутства. Сама ж авіакомпанія працює, як і до оголошення банкрутства, до того ж має певні переваги від цього. Надії на те, що компанія знову стане життєздатною, розвіялися після того, як USA Airways дала зрозуміти, що хоче купити активи American Airlines.

Джерело: "Фокус"