ГоловнаСпорт

"Шахтар" представив власний бренд одягу "1936"

Презентація відбулася в Києві.

"Шахтар" представив власний бренд одягу "1936"
ФК "Шахтер"
Фото: ФК "Шахтер"

Напередодні матчу з київськими "динамівцями" 12-разовий чемпіон України донецький "Шахтар" разом з українським дизайнером Віктором Анісімовим представив власний бренд одягу "1936", про що повідомляє клуб на своїй сторінці в інстаграмі.

Прем'єрна презентація продажу перших колекцій одягу відбулися в столичному ЦУМі.

Захід відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, гравці Микола Матвієнко, Давид Хочолава, Андрій П'ятов, Віктор Коваленко, Жуніор Мораєс, Тайсон і Михайло Мудрик, а також тренери Вітор Северину і Даріо Срна.

Логотипом стало помаранчеве коло, що підкреслює зв'язок з айдентикою ФК "Шахтар", вказує пресслужба клубу.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Украинский дизайнер Виктор Анисимов и ФК «Шахтер» представили бренд fashion-одежды «1936». ⠀ Мероприятие прошло в киевском Champion Hall x Parimatch. Презентацию посетили генеральный директор клуба Сергей Палкин, футболисты «Шахтера» @koliamatvienko, @khocholava5, @piat30, @vitykovalenko, @jrmoraes10, @taisonfreda7, @mmudryk10, ассистенты главного тренера @vitorseverino и @darijosrna. ⠀ Логотипом нового бренда стал оранжевый круг, подчеркивающий связь с айдентикой ФК «Шахтер». Тестовая коллекция осень-зима – 2020/21 состоит из 36 моделей (верхняя одежда, спортивные костюмы, плащи-кимоно, футболки, худи и аксессуары), в том числе из 19 вещей-трансформеров, легко адаптируемых к динамике современного дня и образа жизни. ⠀ Продажа одежды бренда «1936» стартует 9 ноября в столичном ЦУМе @tsum.kyiv. Первая линия выпущена в лимитированном количестве. Ознакомьтесь с моделями на странице @1936.brand. ⠀ Український дизайнер Віктор Анісімов та ФК «Шахтар» представили бренд fashion-одягу «1936». ⠀ Захід відбувся в київському Champion Hall x Parimatch. Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти «Шахтаря» @koliamatvienko, @khocholava5, @piat30, @vitykovalenko, @jrmoraes10, @taisonfreda7, @mmudryk10, асистенти головного тренера @vitorseverino й @darijosrna. ⠀ Логотипом нового бренда стало оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК «Шахтар». Тестова колекція осінь-зима – 2020/21 складається з 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі та аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня й способу життя. ⠀ Продаж одягу бренда «1936» стартує 9 листопада в столичному ЦУМі @tsum.kyiv. Першу лінію випущено в лімітованій кількості. Ознайомтеся з моделями на сторінці @1936.brand.

Публикация от FC Shakhtar Donetsk (@fcshakhtar)

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter