ГоловнаСпортАвтосвіт

Шумахер може позбутися подіуму?

Німецький гонщик ризикує поплатитися за порушення правил перегонів.

Шумахер може позбутися подіуму?
Фото: EPA/UPG

Нагадаємо, що Міхаель фінішував третім, але керівник стайні "Ред Булл" Крістіан Хорнер стверджує, що Шумахер увімкнув систему DRS під час жовтих прапорів на трасі.

"Стюарди мають усю необхідну інформацію, тому вони дадуть собі раду", - зазначив Хорнер.

Консультант "Ред Булл" доктор Гельмут Марко висловив ту саму думку:

"Мені шкода гасити ейфорію з приводу успіху Міхаеля Шумахера, але на повторі все прекрасно видно".