ГоловнаСуспільствоЖиття

Супрун програла суд Дубінському про захист ділової репутації

Супрун подасть апеляцію на рішення суду за її позовом до Дубінського.

Супрун програла суд Дубінському про захист ділової репутації
Фото: Макс Левин

Колишня т.в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун має намір подати апеляцію на рішення Солом'янського районного суду Києва, який відмовив у задоволенні її позову до депутата й ексведучого телеканалу "1+1" Олександра Дубінського. Про це Супрун повідомила у фейсбуці.

"Сьогодні отримала новину про те, що суддя Солом'янського суду Києва Козленко відмовила в задоволенні мого позову. Наступного тижня дізнаємося обґрунтування такого рішення. Рішення Солом'янського суду за моїм позовом є поганим сигналом, адже означає, що люди на кшталт Дубінського можуть абсолютно безкарно далі генерувати фейки й атакувати тих, хто робить зміни на користь суспільства і держави. Тільки отримаємо обґрунтування рішення - подамо апеляцію. Буду тримати в курсі", - зазначила Супрун.

Ексголова МОЗ підозрює, що "суддя просто побоялася задовольнити наш позов, незважаючи на те, що нинішній народний депутат дозволяв собі поширювати брехню".

За її словами, поки Дубінський не отримав мандата, суддя задовольняла клопотання, брала докази і демонструвала бажання розбиратися в справі. Але коли Дубінський став нардепом, вона втратила інтерес до справи.

При цьому адвокати Дубінського декілька разів змінювали свою позицію щодо того, ким усе ж є їхній підзахисний - журналістом, який має право критикувати чиновників, громадянином, який має право на власну думку, чи нардепом.

Нагадаємо, в травні Уляна Супрун подала в суд позов про захист ділової репутації і спростування недостовірної інформації проти Дубінського, який був на той момент журналістом "1+1".

Це сталося через те, що на початку травня Дубінський на своєму сайті оприлюднив інформацію про розкрадання 20 млн гривень, виділених на підготовку і підвищення кваліфікації медперсоналу, через громадську організацію "Захист патріотів", яку очолює чоловік Уляни Супрун. МОЗ спростувало цю інформацію і заявило, що вона не підтверджена справжніми документами.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter