ГоловнаСуспільствоОсвіта

В Інституті Горшеніна відбудеться круглий стіл, присвячений ранньому програмуванню в школах

Організатор заходу - Інститут Горшеніна.

В Інституті Горшеніна відбудеться круглий стіл, присвячений ранньому програмуванню в школах

16 травня (четвер) 2019 року об 11:00 в Інституті Горшеніна відбудеться круглий стіл на тему: "Раннє програмування в школі як запорука майбутньої конкурентоспроможності дитини".

Організатор круглого столу - Інститут Горшеніна.

Питання до обговорення:

  1. Чому введення раннього програмування в шкільну програму набуває значної актуальності в сучасному світі?
  2. Аналіз стратегій провідних держав світу з поширення цифрової грамотності та інформаційно-комп'ютерних технологій. Чи потрібна подібна стратегія України?
  3. Український і світовий ринки праці в сфері інформаційних технологій і програмування: сьогоднішня ситуація і прогноз на найближче майбутнє.
  4. Проблематика питання: ключові цілі та особливості впровадження раннього програмування в Україні.
  5. Яку специфіку має вивчення програмування в ранньому віці і його включення в шкільну програму як обов'язкового предмета?
  6. Дитяча психологія і раннє програмування: особливості, можливості і ризики.
  7. Чи готові українські школи і вчителі до введення програмування в шкільну програму?

Учасники круглого столу:

· Юрій ЧУБАТЮК, президент групи компаній EVEREST;

· Іванна КОБЕРНИК, радниця міністра освіти України;

· Олександра БОБРУЙКО, вчитель вищої категорії, вчитель-методист приватного закладу загальної середньої освіти І ступеня «Академія сучасної освіти»;

· Катерина ГОЛЬЦБЕРГ, дитячий і сімейний психолог, аналітичний психолог, президент Професійної Асоціації дитячих аналітичних психологів.

 

Контакт для акредитації ЗМІ: (044) 230 49 62. 

Згадування в новинах про організатора дискусії – Інститут Горшеніна - є обов'язковим.

Адреса Інституту Горшеніна: м. Київ, вул. Мала Житомирська, 18-б (вхід в арку з боку Михайлівського провулка).

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter