ГоловнаСуспільствоЖиття

Київське метро пояснило проблеми з PayPass проблемним чипом у картах

Проблеми з оплатою виникли у клієнтів ПриватБанку.

Київське метро пояснило проблеми з PayPass проблемним чипом у картах
Фото: metro.kiev.ua

Пасажирам Київського метрополітену, у яких виникли проблеми при оплаті на турнікетах з PayPass, потрібно перевипустити банківську карту.

Про це йдеться в фейсбуці метро з посиланням на роз'яснення ПриватБанку.

Банк заявив, що проблеми при проведенні розрахунків виникли у карток з номерами, які починаються на 5457 0822.

Власники миттєвих карток можуть безкоштовно перевипустити картки в будь-якому відділенні. Якщо картка платна, потрібно залишити заявку за телефоном 3700, перевипуск також буде здійснюватися за рахунок банку.

Нагадаємо, з 2015 року на кожній станції Київського метрополітену є турнікети, на яких можна заплатити за проїзд за допомогою банківських карток з технологією безконтактних платежів PayPass від MasterCard. На інших турнікетах потрібно або прикласти проїзний у вигляді пластикової карти, або кинути жетон.

Вартість разової поїздки в метро столиці України становить від 3,5 до 4 грн.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram