ГоловнаСуспільствоПодії

Система продажу залізничних квитків працює з перебоями

"УНІТ", судячи з усього, шантажує "Укрзалізницю".

Система продажу залізничних квитків працює з перебоями
Фото: скрин-шот с сайта УЗ

Система продажу залізничних квитків "Укрзалізниці" працює з перебоями.

Як повідомляє РБК-Україна, на Центральному вокзалі в Києві виникли довгі черги.

"За словами працівників кас вокзалу, система не працює з 13:00", - пише агентство.

Продаж квитків через Інтернет також здійснюється з перебоями.

У касах Центрального вокзалу квитки можна купити тільки в приміські напрямки. Для отримання квитків диспетчери на вокзалі радять пасажирам звертатися до начальника поїзда.

Нагадаємо, напередодні "Укрзалізниця" заявила, що відмовиться від послуг приватної компанії, через яку зараз ведеться продаж квитків на поїзди. "Укрзалізниця" має намір припинити співпрацю з "УНІТ" з вересня 2015 року та впровадити власну систему.

"УНІТ" контролює всю систему електронного продажу квитків на залізниці. Тендер вона виграла кілька років тому. За даними ЗМІ, співзасновником "УНІТу" є Вадим Дмитренко, який обіймав посаду начальника головного управління інформаційних технологій "Укрзалізниці".

Автором патенту на замовлену, оплачену і впроваджену "Укрзалізницею" систему продажу є інший співвласник "УНІТу" Сергій Рохварг. Тому, крім доплати за розробку і підтримку системи, компанія хоче ще й по 5 грн з кожного проданого квитка. Наприкінці минулого року фірма навіть звернулася до суду, вимагаючи від "Укрзалізниці" сплатити 10 млн грн роялті.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram