ГоловнаСуспільствоЖиття

Оголошено членів журі інтернет-премії PROpeller Digital 2014

Членами журі стали Микола Шуклін та Григорій Коченов

Російський експерт в області креативу Микола Шуклін та Креативний директор діджитал-агентства AGIMA Григорій Коченов увійдуть до складу журі Інтернет-Премії PROpeller Digital 2014.

Про це повідомляють організатори фестивалю інтерактивної реклами PROpeller Digital.

Микола Шуклін працював з Майклом Ньюманом (" Coca-Cola - велике різдво") та Кейт Мосс (проект для Calvin Klein), створив Beauty lab NYC, запустив 5S Shiseido, випустив на ринок Belong від Селін Діон, зробив "Комунікацію 360DG" для Merсedes Benz і Audi, створив нову комунікативну платформу для AT & T.

Шуклін почав cвою діяльність не в Росії, заставши активне зростання онлайн-комунікацій у Європі в той самий момент, коли digital-ринок тільки формувався. Будучи студентом факультету Сreative & Strategy в DCU (Дублінський Національний Університет), з великим інтересом занурився в цифрове середовище.

Микола працював у великих міжнародних компаніях: JWT London, Badger & Partners NYС, BBDO. Співпрацював з великими російськими та міжнародними брендами: МТС, ТКС "Тінькофф", Альфа Банк, Microsoft, Coca -Cola, SAB.

Микола Шуклін - викладач курсу "Інструменти креативного мислення" у Британській Вищій Школі Дизайну.

За спиною Григорія Коченова - більш ніж 15 -річний досвід у веб-дизайні та ілюстрації. Коченов народився і виріс у Нижньому Новгороді, в якому він і отримав Архітектурну освіту ННДАСУ (1998-2004 ) . На початку нульових Григорій імігрував до столиці, де захопив простір веб-дизайну, встигнувши попрацювати креативним директором у низці великих агентств. Під його керівництвом був розроблений перший в Росії адаптивний сайт.

В активі Г.Коченова робота з такими брендами як: Райффайзенбанк, Зв'язковий Банк, РОСНО Allianz, INTOUCH, ЮТВ, АльфаСтрахование, СК МАКС, СК ТСК, Credit Europe Bank, ГК "Царицино", СК "Згода", УРАЛСИБ, Група ГУТА, Credit Europe Bank, Комерсант, Мегафон, Shell, Сибур, Radisson, S7.

Автор статей про інформаційний дизайн, часто виступає з доповідями та майстер-класами на Діджитал- конференціях в Росії та за кордоном. Викладає професійні курси в Нетологія і РІК.

Дедлайн подання конкурсних робіт на фестиваль інтерактивної реклами PROpeller Digital продовжено до 15 травня, а терміни оплати робіт - до 25 травня. Як повідомлялося раніше, враховуючи економічну обстановку в країні, Оргкомітет фестивалю вирішив скасувати реєстраційний внесок для всіх учасників, зокрема конкурсантів з Російської Федерації та Автономної Республіки Крим. Також було прийнято рішення скасувати підвищення цін на подачу робіт із запізненням.

Міжнародна Інтернет-Премія PROpeller Digital проводиться щорічно, починаючи з 2003 року.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter