ГоловнаСуспільствоОсвіта

Табачник прорекламує українську освіту за 5 млн грн

Рекламну кампанію проведуть у двох із трьох запропонованих міністерством країн - Казахстані, Білорусі та Азербайджані.

Табачник прорекламує українську освіту за 5 млн грн
Фото: investgazeta.net

ДП "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 18 вересня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Євромедіа Компані" на послуги з пропаганди системи освіти України в засобах масової інформації, розрахованих на закордонну аудиторію.

Про це повідомляється в "Віснику державних закупівель".

Вартість угоди становить 4,98 млн грн.

Згідно з повідомленням, до кінця року має бути проведена рекламна кампанія в двох з трьох запропонованих міністерством країн - Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.

Витратною має стати зйомка і розміщення в телеефірах двох із трьох вищевказаних країн інтелектуально-ігрової телепрограми за участю учнів випускних класів (по шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн).

Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен становити не менше за 50 тис. знаків), наповнення Інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні. Інформація повинна бути розміщена на сайті "Вікіпедія", або аналогічних Інтернет-ресурсах. Просування інтернет-порталу має здійснюватися мовами цільових країн розміщення в найвідоміших соціальних мережах, таких як Facebook, Twitter, ВКонтакте або аналогічних за відвідуваністю мережах.

Засновником ТОВ "Євромедіа Компані" є Павло Грицак, відомий як виконавчий продюсер конкурсу "Євробачення-2005". Він також є бізнес-партнером Олександра Ксенофонтова (ТОВ "Шоутайм") - чоловіка і продюсера співачки Руслани Лижичко.

Нагадаємо, нещодавно "Євромедіа Компані" отримало ще один рекламний підряд від Міонсовіти вартістю 3,78 млн грн. на проведення у вищезгаданих країнах круглих столів та заходів для преси.

Після призначення Дмитра Табачника міністром освіти держпідприємство "Інформаційно-іміджевий центр" почало проводити тендери на рекламу української освіти, роздавши за два роки підряди на загальну суму 26,41 млн грн.

Третину з цієї суми 2010 року отримала благодійна організація Місія "Україна-Відома". Водночас держпідприємство і благодійний фонд одночасно очолювала Ірина Гагаріна. У лютому 2012 року "Інформаційно-іміджевий центр" очолила Вікторія Сергієнко, бізнес-партнерка Гагаріної по ТОВ "Ерудит-принт".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter