ГоловнаПолітика

Більшість тих, хто бере участь у виборах, формують свою думку за допомогою телебачення, - Семен Глузман

"Мені дуже важко, тоскно і гидко дивитися і слухати те, що відбувається сьогодні на політичних ток-шоу".

Більшість тих, хто бере участь у виборах, формують свою думку за допомогою телебачення, - Семен Глузман
Семен Глузман
Фото: Макс Левин

На думку правозахисника Семена Глузмана, сьогодні в суспільстві поширений міф про те, що телебачення перестало бути актуальним через розвиток інтернету та соціальних мереж, однак користувачі соцмереж на вибори не ходять. Про це він заявив під час круглого столу "Свобода слова у виборчому процесі" в Інституті Горшеніна.

"Існує навіть не міф, а якесь непорозуміння: неважливо, що передають по телевізору і про що там говорять, тому що у нас є інтернет, соціальні мережі і можливості отримувати інформацію всередині цих соціальних мереж. Однак, на жаль, більшість користувачів соцмереж не ходять на вибори. А ті люди, які дійсно беруть участь у виборах і будуть незабаром брати участь у чергових парламентських виборах, формують свою думку за допомогою телебачення", - зазначив Глузман.

На його думку, до президентських виборів основний посил телекомпаній був спрямований на те, за кого голосувати не варто, і саме тому багато хто не голосували за Петра Порошенка.

"Тому не можна відмахуватися, як роблять деякі молоді люди, кажучи, що в них нема телевізора і вони його не дивляться. У 50-60-річних телевізор є, і ту інформацію, яку вони отримували до президентських виборів, вони використовували для того, щоб зрозуміти, за кого не голосувати. І тому багато хто з них не проголосував за Петра Порошенка. Сьогодні починається зовсім інша ситуація, і ті самі канали, ті самі телеведучі - вони раби, вони не винні. Мені дуже важко, тоскно і гидко дивитися і слухати те, що відбувається сьогодні на політичних ток-шоу. І, ймовірно, це стосується багатьох немолодих українців, які не користуються можливостями Інтернету", - сказав Семен Глузман.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram