ГоловнаПолітика

За три місяці політичні партії витратили на рекламу 46,3 млн гривень

Всього протягом квітня-червня партії витратили 150,2 млн гривень.

За три місяці політичні партії витратили на рекламу 46,3 млн гривень
Фото: Микола Даневич

Протягом квітня-червня політичні партії сукупно витратили 150,2 млн гривень, більшість з яких (46,3 млн гривень) були спрямовані на оплату рекламних матеріалів.

Про це повідомляє Комітет виборців України.

Відзначається, що партії купували рекламу переважно за кошти, отримані з державного бюджету.

Найбільше на рекламу витратила ВО "Батьківщина" - 24,8 млн гривень - з них 20,8 млн гривень було витрачено на рекламу на телебаченні і 3,7 млн гривень - на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

На другому місці за витратами на рекламу партія "Самопоміч" з 6,6 млн гривень. Традиційно, більшу частину коштів партія направила на партійну газету - 5,4 млн, також близько 1 млн було витрачено на рекламу на ТБ і радіо.

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 6,5 млн гривень, з яких 4,7 млн - на рекламу на телебаченні.

"Опозиційний блок" витратив на рекламу 4,2 млн гривень, з них 3,2 млн - на рекламу на ТБ і 1 млн - на зовнішню рекламу.

БПП витратив на рекламу 3,1 млн гривень, "Народний Фронт" - 0,9 млн гривень.

"Таким чином, на рекламу було направлено 78% коштів із загальних витрат ВО «Батьківщина», 49% - РПЛ, 27% - «Опозиційного блоку», 21% - «Самопомочі», 10% - БПП, 4% - НФ. «Самопоміч», «Опозиційний блок», МПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, «Батьківщина» - поєднала державні кошти з власними грошима партії", - зазначає КВУ.

Фото: cvu.org.ua

Щодо інших витрат, то партії також витрачали кошти на утримання осередків (27,6 млн гривень), заробітну плату (22,6 млн гривень), оплату послуг та матеріальні витрати (21,4 млн гривень) і оренду (16,3 млн гривень ).

"У другому кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. Тому КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)", - зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Нагадаємо, що дві третини українських політичних партій в звітах про майно, витрати і зобов'язання фінансового характеру за I квартал 2018 року не задекларували ніяких витрат.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter