ГоловнаПолітика

Політичні партії купили реклами в ЗМІ на 56 млн гривень, - КВУ

З них 40 млн - видатки на рекламу по телебаченню.

Політичні партії купили реклами в ЗМІ на 56 млн гривень, - КВУ
Фото: tsn.ua

Протягом жовтня-грудня 2017 року парламентські політичні партії витратили 199 млн гривень (з них 197 млн - з держбюджету).

Про це повідомляють на сайті Комітету виборців України.

Чверть суми, 56 млн гривень, була спрямована на рекламу в ЗМІ, з них 40 млн - видатки на рекламу по телебаченню, що є рекордним показником. Зазначають, що партії витратили на рекламу по ТБ стільки ж коштів, скільки на зарплати (27 млн гривень) і оренду приміщень (15 млн гривень) разом узяті.

Фото: cvu.org.ua

Найбільше грошей на рекламу витратили партії "Батьківщина" і "Народний Фронт": 63% і 33% від загальних витрат.

"НФ" заплатив за розміщення реклами на телебаченні 18 млн гривень. Кошти отримали ТОВ "Медіапартнество», «Глобал медіа груп", "Старлайт Бренд Контент", діяльність яких експерти пов'язують з такими телеканалами, як ICTV, СТБ, Новий канал і інші.

"Батьківщина" витратила на рекламу по ТБ 10 млн гривень. З них понад 2 млн гривень було заплачено за виступи на телеканалі "Інтер", 96 тис. - за виступ на телеканалі ICTV. Також понад 4 млн гривень було перераховано за виступи ТОВ "Старлайт Бренд Контент", 3 млн - ТОВ "Глобал медіа груп".

Також значний відсоток коштів на рекламу направили Опозиційний блок і Радикальна партія Олега Ляшка - по 18% від загальних витрат.

Опоблок перерахував понад 5 млн гривень з 6 млн ТОВ "Інтер реклама центр".

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу по ТБ 2 млн гривень. З них понад 950 тис. гривень отримало інформагентство "112-Україна", ще 800 тис. - ТОВ "Телеканал" Прямий ".

"БПП Солідарність" витратила на рекламу по ТБ 8% від всіх коштів, "Самопоміч" - 1%. "Як і минулого року, напередодні новорічних свят партії масово розмістили рекламу на центральних телеканалах за держкошти. У 2016 році на це пішло 35 млн, у 2017 році - 40 млн гривень. Тож політпартії привітали українців зі святами за їхні ж гроші. Ми очікуємо, що з наближенням президентських і парламентських виборів суми витрат на рекламу будуть рости. Це є негативною тенденцією, що дає підстави говорити про нецільове використання коштів з боку політичних партій", - підкреслив голова КВУ Олексій Кошель.

Фото: cvu.org.ua

Нагадаємо, в жовтні минулого року за заявами Нацагентства з питань запобігання корупції поліція порушила справи проти 16 політичних партій.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter