ГоловнаПолітика

Влада Києва хоче запустити метробус на Троєщину

На будівництво метро немає грошей.

Влада Києва хоче запустити метробус на Троєщину
Метробус в Стамбуле

Київміськадміністрація хоче запустити лінію метробуса на житловий масив Троєщина. На думку столичної влади, цей проект більш пріоритетний, аніж будівництво метро на Троєщину.

Про це в інтерв'ю Українським новинам повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.

"Усі розуміють, що метро нам потрібне, і воно буде, але якщо ми говоримо про пріоритети та якнайшвидше вирішення питання (автомобільних) "корків" і решти, то повинні побудувати BRT-лінію, а потім будувати метро", - сказав він.

За його словами, BRT-лінія (Bus rapid transit, передбачає виділення окремої смуги) буде побудована від мікрорайону Троєщина через Севастопольську площу.

Смуга для метробуса буде відділена бордюром від інших смуг дороги.

Пліс зазначив, що подібний транспорт здатний перевозити до 140 тис. пасажирів на добу, а вартість лінії оцінюється в близько 3 млрд гривень. Водночас будівництво лінії метрополітену на Троєщину коштуватиме 45 млрд гривень. При цьому, за словами Пліса, при існуючій інфраструктурі підвезення до станції потяги метро зможуть перевозити тільки 110 тис. пасажирів на добу.

Раніше інший заступник голови КМДА Ілля Сагайдак говорив, що влада Києва хоче збудувати дві лінії метробуса. Перша пройде від Троєщини до Севастопольської площі через метро "Петрівка", трамвайні колії на вул. Фрунзе, метро "Дорогожичі", "Шулявку", станцію міської електрички "Кардачі". Друга лінія пройде по Лівому берегу - від Дарницької площі на Лісовий масив.

Сагайдак оцінив реалізацію проекту в 100-120 мільйонів доларів. Ця сума включає реконструкцію магістралей, облаштування виділеної смуги з посадковими вузлами, реконструкцію перехресть і закупівлю рухомого складу для метробуса.

Навесні фахівці повинні завершити техніко-економічне обґрунтування. КМДА розраховує за три роки реалізувати цей проект.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter