ГоловнаПолітика

Урядовий контакт-центр почне приймати скарги від бізнесу

Володимир Гройсман обіцяє жорстко реагувати на утиски підприємців.

Урядовий контакт-центр почне приймати скарги від бізнесу
Фото: facebook.com/volodymyrgroysman

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман хоче, щоб урядовий контактний центр створив спеціальну "гарячу лінію" для розгляду скарг на утиски представників малого та середнього бізнесу.

Про це він написав у фейсбуці.

"Аналітика подібних зловживань буде публікуватися на сайті Центру - в яких саме областях і районах, хто з контролюючих органів поводиться абсолютно неадекватно. На такі сигнали уряд буде жорстко реагувати. З одного боку, ми будемо боротися з корупціонерами і тими, хто не розуміє, що таке державний інтерес. Водночас ми будемо краще розуміти, що потрібно міняти в системі, щоб не допускати можливостей обмеження малого і середнього бізнесу", - зазначив Гройсман.

Нагадаємо, в Україні вже є один орган, який приймає скарги бізнесу. Це офіс бізнес-омбудсмена, який очолює колишній єврокомісар з податків Альгірдас Шемета. Роботу офісу фінансує ЄБРР.

Бізнес-омбудсмен почав приймати скарги від бізнесу на органи влади з 20 травня 2015 року. Підприємці можуть подавати скарги в офіс Шемети, якщо вважають, що орган державної влади, підконтрольна державі компанія або чиновник порушив їхні права.

Нещодавно офіс бізнес-омбудсмена відзвітував, що за неповний рік своєї роботи допоміг вирішити суперечки бізнесу та влади на 2,7 млрд гривень.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter