ГоловнаПолітика

Асоціація реклами має намір оновити візуальний вигляд Києва

Зовнішню рекламу в місті впорядкують.

Асоціація реклами має намір оновити візуальний вигляд Києва
Фото: Микола Даневич

Асоціація зовнішньої реклами України (Асоціація), КП "Київреклама" і Комітет з питань містобудування домовилися за участю експертів створити робочу групу (раду) для розробки спільного плану дій з комплексного поліпшення візуального вигляду Києва, в тому числі й упорядковування об'єктів зовнішньої реклами в Києві. Про це йдеться в прес-релізі Асоціації з посиланням на результати круглого столу "Зовнішній вигляд столиці України вимагає змін: як це зробити якісно?", пишуть "Українські новини".

Виконавчий директор Асоціації Оксана Поліщук повідомила про термінову необхідність модернізувати зовнішній вигляд столиці та привести його до вимог європейських стандартів. Вона уточнила, що бізнес наполягає на створенні довгострокових і системних правил облаштування міста, а також на веденні публічного діалогу в цих питаннях із залученням громадськості й авторитетних експертів у галузі економіки та містоуправління.

"Галузь давно і послідовно виступає за комплексний розвиток зовнішнього вигляду міст. Ми реалізуємо проекти підвищення прозорості ринку та ліквідації корупції. На жаль, влада часто ігнорує діалог. Ми вважаємо, що єдиний спосіб реально модернізувати зовнішній вигляд міст - комплексний підхід з урахуванням усіх факторів впливу, думки громадськості та бізнесу. І це повинен бути публічний діалог", - зазначила вона.

Директор КП "Київреклама" Наталя Гончарова позитивно висловилася про публічність дій, але вважає, що остаточне рішення має залишатися за владою. На її думку, зовнішній вигляд столиці впорядкують щонайшвидше через п'ять років.

Вона також звернула увагу, що багато дозволів на встановлення зовнішньої реклами видали з порушеннями і зараз відбуваються аналіз таких рішень з метою подальшого анулювання.

Серед інших проблем галузі під час круглого столу були названі пасивність влади столиці в питанні регулювання окремих рекламних сегментів.

"Місто (місцева влада - ред.) у 2012 році створили умови, що зробили розміщення фасадної реклами юридично неможливим. Це вже тягнеться третій рік. По суті, місто заганяє операторів у сірий сегмент ринку, що попросту неприйнятно. Ми хочемо працювати легально і вимагаємо від влади не ігнорувати свої прямі обов'язки - створювати чіткі і зрозумілі правила гри", - повідомила виконавчий директор Асоціації.

Голова Антикорупційного ради при київському міському голові Олександр Плива висловився за необхідність участі городян у діалозі. Крім того, він дорікнув містобудівникам у відсутності бажання займатися проблемами міста.

"Влада імітує діалог. Наприклад, проект рішення "Про затвердження порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві", опублікований на сайті Київадміністрації, відрізняється від того, який обговорювали на робочій групі. Змушений констатувати критично низький рівень компетенції представників міської влади. Думка громадськості ігнорується" .

Загалом учасники круглого столу зійшлися на думці, що проблема впорядкування зовнішнього вигляду Києва повинна вирішуватися комплексно і довгостроково - на десятиліття, у відкритому діалозі всіх учасників процесу - влади, бізнесу та громадськості.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram