ГоловнаПолітика

Нацрада дала телеканалу 112 два тижні

Канал здійснює мовлення з порушенням ліцензії.

Нацрада дала телеканалу 112 два тижні

Національна рада з телерадіомовлення у четвер оштрафувала юридичні особи, що працюють під брендом "112 канал", на загальну суму понад 130 тис. грн за порушення ліцензійних умов.

Нацрада ухвалила рішення оштрафувати кожну з п'яти компаній на суму в розмірі 5% від вартості кожної з ліцензій, що в цілому складає понад 130 тис. грн, передає "Інтерфакс-Україна".

Крім того, регулятор доручив телеканалу протягом двох тижнів привести свій ефір у відповідність до діючої ліцензією. "Або здавайте ліцензію, або поверніться до умов чинної ліцензії", - порадив голова Нацради Юрій Артеменко телеканалу.

Нагадаємо, за брендом "112 Україна" ховаються шість телекомпаній. На одну з них записано супутникову ліцензію каналу, і до неї особливих претензій немає. П'ять інших телекомпаній у 2011 році перемогли в конкурсі на місця в цифровому мультиплексі МХ-5, призначеному для регіональних і місцевих мовників. Згодом ці компанії змінили власників, і замість п'яти окремих регіональних телеканалів на їх частотах запустився де-факто загальнонаціональний канал "112 Україна".

Канал, порушуючи програмну концепцію, мовить як інформаційний, тоді як мав показувати фільми і навіть дитячі програми.

Власник телеканалу - Андрій Подщипков, хоча в ЗМІ неодноразово з'являлися розслідування, що зв'язують Подщипкова з колишнім міністром внутрішніх справ Віталієм Захарченком.

Сам телеканал вимагає від Нацради переоформити ліцензію і дозволити зміну програмної концепції. Канал вважає, що на нього чинять тиск і звинувачує чиновників у порушенні свободи слова.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook і Twitter