2014 року на українському рекламному ринку свої позиції зберегло телебачення. Інтернет і радіо змогли наростити частку, а зовнішня реклама та друкована преса пішли в мінус. Про це пише Капитал з посиланням на компанію StarLight Sales, яка продає рекламу на телеканалах медіа-групи Віктора Пінчука StarLightMedia (СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV).
Телевізійний рекламний ринок у гривневому еквіваленті зріс лише на 3% порівняно з минулим роком і склав 4,5 млрд грн. У загальному обсязі медійної реклами цей сегмент зайняв 49% ринку і, як і раніше, лідирує. Однак у доларовому еквіваленті ринок помітно просів.
Зовнішня реклама порівняно з минулим роком скоротилася на 6% і сягнула 1,17 млрд грн. Дохід від реклами в друкованій пресі взагалі скоротився на рекордні 33%, або на 528 млн грн.
Зате з хорошими показниками рік закінчує реклама в інтернеті. За даними StarLight Sales, приріст у цьому сегменті склав 42%. Отже, інтернетникам на рекламі вдалося заробити 781 млн грн. На радіо кількість доходів від реклами зросла на 24% до 421 млн грн.
Нагадаємо, мер Києва звільнив начальника "Київреклами".