ГоловнаПолітика

Юристи Ахметова висунули вимоги українським та азербайджанським ЗМІ

Олігарха обурили публікації з критикою на його адресу.

Американські юридичні компанії, що представляють інтереси українського бізнесмена Ріната Ахметова, вимагають від деякий українських і зарубіжних ЗМІ видалити публікації з критикою олігарха.

Так, провайдер телеканалу Еспресо.TV отримав листа від юридичної компанії Ахметова AKIN GUMP STRAUSS HAUER & FELD LLP в якому вимагалося зняти з публікації статтю "Чому Ахметов не зупинить Донецький сепаратизм", повідомляє сайт каналу.

Як зазначають журналісти, стаття є републікуванням поста на "Фейсбуці" відомого журналіста Сергія Висоцького.

Автор матеріалу називає позицію Ахметова щодо ситуації в Україні "зрадою", оскільки бізнесмен не проводить ніякої стабілізаційної політики на Донбасі для боротьби з сепаратизмом."Є ще другий варіант. Ахметов сам може провокувати конфлікт для того, щоб торгуватися з Києвом", - відзначає журналіст.

Суть претензії компанії полягає в тому, що в цій статті, яку передрукували або на яку послалися ряд впливових іноземних видань, Ахметов нібито пов'язують з кримінальними угрупованнями, а це в свою чергу псує його репутацію, наголошується в повідомленні.

Американські юристи виставили дві вимоги: вилучити статтю з публікації і зробити все необхідне, щоб нічого подібного не з'являлося. Журналістів обурює, що юристи Ахметова звернулися до провайдера, а не до сайту телеканала. Про аналогічну вимогу юристів Ахметова пише у своєму блозі на LB.ua азербайджанський журналіст видання "haqqin.az" Акпер Гасанов.

"У редакцію надійшов лист від представників найбагатшої людини України Ріната Ахметова. Юристи українського олігарха зажадали видалити з бази даних haqqin.az опубліковану раніше мою аналітичну статтю « Амбіції Путіна або де Росія влаштує «новий Крим»? »", - Зазначає Гасанов.

У цій статті Ахметова піддали критиці. "Змінювалися лише клани, що мали режим найбільшого сприяння при цьому пограбуванні. При Вікторі Януковичі в такому режимі працював донецький клан. Але чи зник він з відходом Януковича? Ні. Лідером цього клану як і раніше є найбагатша людина України Рінат Ахметов", - говорилося в статті.

Як зазначає журналіст, стаття, що обурила Ахметова була використана багатьма провідними українськими та світовими ЗМІ. Kyiv Post, Daily Mail, Le Figaro, Neue Züricher Zeitung, MSN Канада, Newsweek Polska послалися на цю публікацію. За інформацією адвокатів Ахметова, після їхнього втручання ідентичні публікації на сайтах даних видань були видалені.

Нагадаємо, раніше Ахметов закликав владу не допустити розколу України, а також застерігав від застосування сили в Криму. Крім того, бізнесмен закликав відпустити раніше затриманого екс-губернатора Харківської області Михайла Добкіна і ообіцяв внести за нього заставу..