ГоловнаПолітика

Парламент схвалив біометричні паспорти

Одне із зобов'язань України перед ЄС все-таки виконано.

Парламент схвалив біометричні паспорти
Фото: guardian.co.uk

Верховна Рада ухвалила в цілому закон про Єдиний державний демографічний реєстр, що передбачає впровадження в Україні електронних паспортів.

За відповідний закон, проголосували 233 картки народних депутатів.

Як передає ЛІГАБізнесІнформ, реєстр - це електронна система, призначена для зберігання, обробки та використання визначеної законом інформації про особу.

До реєстру вноситься: прізвище та ім'я, дата народження та смерті, місце народження, стать, дата внесення інформації про особу до реєстру, дані про батьків (усиновлювачів), опікунів та інших представників, дані про громадянство або його відсутність, реквізити всіх документів, виданих особі, зразок підпису, фотографія.

Крім того, в законі передбачається норма про забезпечення безпеки інформації, що міститься в реєстрі, від несанкціонованого доступу.

Документами реєстру є такі, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, паспорт громадянина, паспорт для виїзду за кордон, посвідчення моряка, посвідчення члена екіпажу, посвідчення особи на повернення в Україну, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідчення водія, посвідчення без громадянства для виїзду за кордон і низка інших.

Закон також передбачає введення електронних паспортів - документів з електронним носієм біометричної інформації для виїзду за кордон у відповідності зі стандартами Міжнародної організації цивільної авіації (ІCАО). Також особам, які через свої релігійні переконання відмовляються від внесення інформації в такий носій, імплантований у відповідні бланки документів, оформлення та видача таких документів повинна здійснюватися в окремо встановленому Кабінетом міністрів порядку.

Законом пропонується встановити, що паспорт громадянина України виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій інформації, до того ж видається він не пізніше, ніж через 30 календарних днів з дня оформлення заяви-анкети на його отримання.

В електронний паспорт вноситься: назва держави, назва документа, прізвище та ім'я особи, стать, громадянство, дата народження, унікальний номер запису в реєстрі, номер документа, дата закінчення терміну дії документа, дата видачі документа, уповноважений орган, що видав документ, місце народження, фотографія і підпис особи. У паспорт за письмовою заявою можуть бути внесені дані батьків або опікунів особи.

Нагадаємо, впровадження біометричних паспортів є зобов'язанням України, прийнятим в рамках плану дій щодо введення безвізового режиму з Європейським Союзом.

Читайте новости LB.ua в социальной сети Facebook